نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

سورپرایزی در راه است! شگفتانه یلدای جیبانو را از دست ندهید

سورپرایزی در راه است! کالاهای دیجیتال برندهای معتبر را در شگفتانه یلدای جیبانو با تخفیف‌های واقعی بخرید + قرعه‌کشی و جایزه.

آخرین شب فصل پاییز در فرهنگ کهن ایرانی، شب یلدا نامیده می‌شود. شب یلدا که نام آن برگرفته از واژه تولد و به معنای تولد خورشید است، بلندترین شب سال است که به‌صورت رسمی در تاریخ ۵۰۲ سال قبل از میلاد توسط داریوش یکم در تقویم ایران گنجانده شد. از دیرباز در این شب آیین‌هایی بر پا شده است که یکی از آن‌ها جشنی شبانه است که خانواده‌ها به همراه بزرگان خود در این شب درکنار یکدیگر جمع می‌شوند و آخرین شب پاییز را تا بامداد و تماشای طلوع خورشید تازه متولد شده بیدار می‌مانند.

فروشگاه اینترنتی جیبانو که اولین سال فعالیت رسمی خود را می‌گذراند به پاس این جشن باستانی، کالاهای گوناگونی را در شگفتانه یلدا به مدت ۳ روز و از ۲۸ آذر تا ۱ دی ارائه می‌کند.

تخفیف‌های واقعی تا ۷۰ میلیون ریال

کاربران ایرانی از بیشتر حراجی‌های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی دل چندان خوشی ندارند و حتی کالاهای این فروش‌های ویژه را با قیمت بالاتر از روزهای عادی خریداری کرده‌اند. جیبانو این تضمین را خواهد داد که تحفیف‌های ارائه شده در شگفتانه یلدای جیبانو کاملا واقعی بوده و برای اثبات این موضوع بهتر است قبل از خرید قیمت‌ها را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید.

جیبانو

اگر از طرفداران کالاهای دیجیتال شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی دیجیتال هستید شگفتانه یلدای جیبانو را از دست ندهید. این جشنواره بهترین فرصت برای خرید کالاهای محبوبتان خواهد بود. باتوجه‌به محدود بودن کالاهای این جشنواره، سعی کنید در ساعات ابتدایی وارد این جشنواره شده و کالای حراج شده مورد نظرتان را خریداری کنید.

قرعه‌کشی و جوایز استثنایی

جیبانو به افرادی که در جشنواره شگفتانه یلدا شرکت کنند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌کند. به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت. بدیهی است که خرید بیشتر شانس شما را برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش خواهد داد.

علاوه‌بر این به ۳ نفر از مشتریانی که بیشترین خرید را داشته باشند جوایزی جداگانه اهدا خواهد شد.

کالاهای متنوع ار برندهای معتبر

از کالاهای ارزشمند این جشنواره می‌توان به هاردهای اکسترنال و اینترنال برند محبوب وسترن دیجیتال (Western Digital) اشاره کرد که کاربران ایرانی به خوبی با این برند آشنا هستند. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، ذخیره‌ساز قابل حملی است که بیشتر افراد برای جابجایی حجم انبوه اطلاعات به آن نیاز دارند. در صورتی که هنوز هارد اکسترنال مورد نظرتان را خریداری نکرده‌اید، در جشنواره شگفتانه یلدا در جیبانو یکی از هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال را انتخاب کنید.

از دیگر کالاهای ارزشمند این جشنواره مینی‌پی‌سی یا کامپیوتر کوچک اینتل (Intel NUC) است. مینی‌پی‌سی‌های اینتل با ابعاد بسیار کوچک و برخورداری از پردازنده‌های نسل هشتم اختصاصی اینتل، کارایی بالایی را به ارمغان خواهند آورد. چنانچه به یک کامپیوتر کوچک قدرتمند نیاز دارید، مدل‌های مختلف این دستگاه ارزشمند با تخفیف‌های مناسب در این جشنواره ارائه می‌شود.

در شگفتانه یلدای جیبانو از برندهای ایسوس، لنوو، سامسونگ، اینتل، گیگابایت، QNAP، ای‌دیتا و... کالاهای گوناگونی با تخفیف‌های ویژه و واقعی ارائه می‌شوند.

جیبانو تمام تلاش خود را خواهد کرد که تمامی سفارشات شما را با سریع‌ترین روش ممکن و بدون استفاده از پهباد برای شما ارسال کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده