نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

صفر تا صد تحصیل پزشکی در کانادا

یکی از روش‌های مهاجرت به کشور ثروتمند و پهناور کانادا، تحصیل پزشکی است که طی سال‌های اخیر بیشترین متقاضی را داشته است. برای آشنایی با صفر تا صد تحصیل در کانادا این مقاله را از دست ندهید.

آیا شما هم جزء علاقه مندان تحصیل در کانادا هستید؟ آیا می دانید صفر تا صد تحصیل پزشکی در کانادا به چه صورت است؟ آیا می خواهید در کشور کانادا به تحصیل و اشتغال آن هم در رشته پرطرفدار پزشکی بپردازید؟

اگر این سؤالات و ده‌ها سؤال دیگر ذهن شما را مشغول کرده است و به‌دنبال پاسخ آن می‌گردید ما قصد داریم در این مقاله پاسخ تمامی پرسش های شما را از لحظه مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی و تحصیل، معرفی دانشگاه های پزشکی، اخذ اقامت کانادا و... را ارائه دهیم. پس درکنار ما باشید.

تحصیل پزشکی در آمریکای شمالی (کانادا)

مردم بسیاری از کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته ای که نسبت به سایر رشته ها از طرفداران بی شماری برخوردار است، تمایل نشان می‌دهند و آن هم رشته محبوب پزشکی است. تحصیل در رشته پزشکی می‌تواند در هر کشوری و در هر دانشگاهی انجام گیرد.

اما برای اینکه خروجی عالی داشته باشد باید از اعتبار کافی برخوردار باشد. به همین دلیل اکثر مردم جهان خصوصاً جوانان ایرانی کشور کانادا را برای تحصیل در رشته پزشکی انتخاب می‌کنند. کانادا که در قاره بزرگ آمریکای شمالی واقع است به‌عنوان دومین کشور پهناور جهان با جمعیتی رو به افزایش همراه است.

زیرا پذیرای مهاجران مختلف با شرایط مساعد هستند و اگر افرادی ازطریق ویزای تحصیلی به‌خصوص تحصیل رشته های پزشکی وارد این کشور شوند، از مزایای زیادی برخوردار خواهند بود. تحصیل در کانادا به‌دلیل اقتضاد پر رونقی که در این کشور وجود دارد، روند بسیار خوبی دارد و دانشجویان رشته های پزشکی در شاخه های مختلف می‌توانند با کمترین هزینه دوران تحصیل خود را بگذرانند.

کشور کانادا از دوست داشتنی ترین کشورهای دنیا است و اعزام دانشجو ازطریق مؤسسات آنلاین مهاجرتی، هر سال بیشتر از سال قبل انجام می‌گیرد. افرادی که قصد شرکت ورود به دانشگاه های پزشکی کانادا را دارند باید دوره‌ای چهار ساله را به‌عنوان تحصیل پایه بگذرانند. این تحصیل باید در رشته های زیست، شیمی، فیزیک و رشته های مربوط‌ به رشته علوم تجربی باشد.

سپس طبق شرایطی که وضع می‌گردد آزمون MCAT که یک آزمون تستی بر طبق استانداردهای بین‌المللی است برگزار خواهد شد تا دانشجوهای پزشکی وارد دانشکده پزشکی شوند و تحت آموزش دکترای پزشکی و دستیار پزشک با دوره های مختلف دو تا چهار سال بنا به نوع آموزش قرار گیرند. دروسی که باید برای آزمون تستی MCAT جهت تحصیل در کانادا به‌عنوان پیش نیاز گذرانده شود شامل چهار بخش بیولوژی و بیوشیمی، شیمی و فیزیک، بیولوژی رفتاری و اصول روانی و انگلیسی است.

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

مزایای تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا به خاطر فاکتورهای متعددی متقاضیان مشتاق را به سمت خود سوق می‌دهد که از جمله مزایای تحصیل پزشکی در کانادا به قرار زیر است:

  • دو زبانه بودن کشور کانادا یعنی انگلیسی و فرانسه
  • اهمیت ندادن به نژادها
  • امنیت بسیار بالا از لحاظ شرایط زندگی
  • کشوری ثروتمند و اقتصادی
  • با کیفیت بودن سیستم آموزشی کشور کانادا
  • حضور پزشکان و متخصصان حاذق و برجسته
  • هزینه بسیار مناسب تحصیل نسبت به کشورهای انگلیس و آمریکا
  • امکان اشتغال در حین تحصیل در دانشگاه و درآمد‌زایی
  • امکان کار در ایام تعطیل و بازار کار فعال
  • اخذ بورسیه تحصیلی
  • وجود دانشگاه های برتر جهان
  • تعلق گرفتن بورسیه تحصیل به دانشجویان نیازمند از لحاظ مالی و...

نمره قابل قبول برای تحصیل پزشکی در کانادا

مسلماً هر دانشگاهی باتوجه‌به امکانات و شرایطی که از نظر مکانی و زمانی دارد ضوابط خاصی را برای آزمون خود و نمره قابل قبول لحاظ می‌کند. نمراتی که در آزمون پزشکی کشور بزرگ کانادا قابل دسته‌بندی است به‌صورت زیر است:

  • اگر نمره آزمون ADCM شما در رنج ۵۰۸ تا ۵۱۳ قرار گیرد به این معنی است که رقابت شدیدی بین شرکت کنندگان برقرار است. قطعاً نمره بالاتر موجب پذیرش شما توسط دانشگاه های معتبر کشور کانادا خواهد شد
  • اگر نمره بین ۵۰۰ تا ۵۰۷ باشد نمره خوبی را کسب کرده اید و می‌توانید برای قبولی و پذیرش در دانشگاه برای تحصیل پزشکی امیدوار باشید.
  • در صورتی که نمره پایین‌تر از ۴۹۹ دریافت کرده باشید یعنی از حد متوسط نزول کرده اید و احتمال اینکه مورد پذیرش قرار گیرید کم است.

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

به‌طور کل برای اینکه تمامی پروسه مهاجرت و نحوه تحصیل در کانادا چه در زمینه پزشکی چه رشته های دیگر را بدانید، توسعه می‌شود حتما با مراکز و مجموعه های معتبر آنلاین در ارتباط باشید و از مشاوران و وکلای ماهر و مجرب بهره بگیرید. این افراد به‌طور حتم با مشاوره ارزنده به نحوه ی مهاجرت به کشور پهناور کانادا ازطریق تحصیل پزشکی کمک خواهند کرد. شما بعد از اخذ اقامت در روش تحصیل بعد از گذشت زمان معینی می‌توانید تابعیت کشور را نیز از آن خود کنید و از حقوق شهروندی بهره‌مند شوید.

دو رشته پرطرفدار در کشور مجارستان تحصیل دندانپزشکی کانادا و تحصیل پزشکی در کانادا است.

تعداد محدودی مؤسسه مجاز اعزام دانشجو در کشور وجود دارند که برند Go2TR توانسته است با نزدیک به نیم میلیون دنبال‌کننده یکی از اصلی‌ترین موسسات اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور باشد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده