نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷

سازنده بازی Cyberpunk 2077 جزییاتی از نسخه‌ استیل بوک و کالکتورز آن منتشر کرد

استودیو سی دی پراجکت رد در حساب توییتر خود جزییاتی را از نسخه‌ی کالکتور و استیل بوک بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد.

کمی قبل از مراسم E3 2019 و کنفرانس شرکت مایکروسافت، جزییات محتویات نسخه‌ی کالکتورز ادیشن بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 لو رفت که کمی بعد استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) رسما از این نسخه‌ از بازی رونمایی کرد. این نسخه شامل خود بازی، یک مجسمه، آرت بوک بازی و محتویات ویژه‌ی درون بازی می‌شود که همگی این موارد در داخل جعبه‌ی زرد زیبای بزرگی جمع آوری شده‌اند. این بار طبق آخرین اخبار بازی، حساب کاربری رسمی بازی سایبرپانک 2077، تصاویر زیبایی از نسخه‌ی استیل بوک بازی را منتشر کرده است که هم اکنون در حال چاپ در کشور دانمارک هستند. استودیو CD Projekt Red می‌خواهد که از کیفیت این نسخه اطمینان حاصل کند تا این استیل بوک با بالاترین حد کیفیت به دست علاقه‌مندان به این نسخه از بازی‌ها و کلکسیونر‌ها برسد. متن توییت منتشر شده به شرح زیر است:

در این لحظه، استیل بوک‌های بازی ما برای نسخه‌ی کالکتورز ادیشن در کشور دانمارک توسط شرکت One SteelBook در حال چاپ هستند. قالب‌های فلزی با دقت بالایی بررسی می‌شوند تا مطمئن شویم از بالاترین جنس و رنگ آن از بالاترین حد کیفیت برخوردار باشد. (شما می‌توانید تصویر منتشر شده را از طریق این لینک مشاهده کنید)

علاوه بر قالب‌های فلزی استیل بوک‌های بازی، مسئول بخش ارتباطات استودیوی CD Projekt Red، یعنی پاول برزا، ویدیویی کوتاه از از نمایی نزدیک مجسمه‌ی نسخه‌ی کالکتورز ادیشن بازی را به نمایش می‌گذارد. این مجسمه شخصیت مذکر V را به همراه موتور سیکلت جذابش به نمایش می‌گذازد که چهره‌ای برافروخته دارد و در حال پریدن از روی موتور خود است. این مجسمه قطعا، برای هر کدام از طرفداران بازی Cyberpunk 2077 بسیار جذاب خواهد بود و بسیاری از آن‌ها حتما تمایل دارند تا نسخه‌ای از آن را روی میز محل کار یا ویترین منزل خود داشته باشند. ویدیوی این مجسمه‌ی زیبا از طریق این لینک در دسترس قرار دارد.

اگر تاکنون از خود پرسیده‌اید که سازندگان این بازی برای رضایت طرفداران تا کجا پیش خواهند رفت، جواب این سوال را از مایک پنداسمیت ( یکی از سازندگان بازی) می‌توانید دریافت کنید که برای هر چه دقیق‌تر ساخته شدن این بازی، سختی‌های زیادی را متحمل شده است. او برای این که اطمینان حاصل کند کوله پشتی ضد گلوله‌ای که در بازی وجود دارد به درستی طراحی شده است، یک نمونه‌ی واقعی از آن را به خانه‌ی خود برده است و با اسلحه‌ای با تیر‌های ۹ میلی‌متری، به آن شلیک‌های متعددی کرده است.

بله من کوله‌ای ضد گلوله دارم. من آن را گرفتم چون قرار شد تا لباس‌ها و تجهیزات ضد گلوله در سایبرپانک وجود داشته باشند. من در مورد وزن، این که چطور در محیط قرار می‌گیرند و آیا دیگران متوجه آن خواهند شد یا خیر کنجکاو بودم. بنابراین، یکی از آن‌ها را به منزل بردم و در جایگاه مخصوص خود قرار دادم و قرار است تا چند گلوله‌ی ۹ میلی متری به آن شلیک شود. آیا واقعا (این کوله) به این اندازه ضد گلوله است؟ ما روی کاغذ می‌دانیم که هست اما می‌خواهیم مطمئن شویم.

اگر شما نیز به محتویات نسخه‌ی کالکتورز ادیشن بازی Cyberpunk 2077 علاقه‌مندید و احتمالا پولی اضافی هم در اختیار دارید، می‌توانید این نسخه را با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخی که هنوز مشخص نشده است برای گوگل استیدیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از خرید این بازی مطمئن هستید، سایبرپانک ۲۰۷۷ هم اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است.

نظر شما راجع به محتویات نسخه‌ی کالکتورز ادیشن بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا به نظر شما این نسخه ارزش ۲۵۰ دلار را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذازید

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده