نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تصویر جدید بازی Cyberpunk 2077 ما را به محله‌ های خطرناک نایت سیتی می‌برد

پس از مدتی سکوت، استودیوی CD Projekt Red تصویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 را با تمرکز روی دنیای تاریک و محله‌های کثیف و پر هرج‌و‌مرج آن منتشر کرده است.

بازی Cyberpunk 2077 را به جرات می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که قرار است تا چند ماه آینده عرضه شود، دانست. پس از اینکه استودیوی CD Projekt Red، ناشر بازی، بالاخره تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد، اطلاعات و نمایش‌های نسبتا زیادی از بازی منتشر شد. تماشای تریلرهای منتشر شده از بازی دلیل قانع‌کننده‌ای بود که طرفداران آن بیش‌ازپیش برای تجربه بازی سایبرپانک 2077 لحظه شماری کنند. همان‌طور که اطلاع دارید، داستان بازی در شهری به نام نایت سیتی در جریان است. اگر زومجی و اخبار مربوط‌به بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا به این نکته توجه کرده‌اید که در اکثر تصاویر منتشر شده از بازی، تمرکز تیم سازنده بیشتر روی نمایش محیط‌‌های روشن شهر بود. اما حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سی دی پراجکت رد در حساب رسمی توییتر خود، تصویر تازه‌ای از بازی را منتشر کرده است که برخلاف گذشته سعی دارد گیمر را با محیط تاریک و محله کثیف شهر آشنا کند.

بازی Cyberpunk 2077

در تصویر بالا علاوه‌بر ماشین معروف سایبرپانک 2077، با هرج‌و‌مرج موجود در بازی نیز بیشتر آشنا می‌شویم و بعد جدیدی از شهر را پیش روی گیمر قرار می‌دهد. نکته مهم این تصویر وجود مکانی به اسم The Rinda Hotel است که به‌نظر می‌رسد یکی از مکان‌های اصلی بازی نیز به حساب می‌آید.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازی سایبرپانک 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی شود. این اما در حالی است که هنوز تاریخ رسمی راه‌یابی آن به سرویس گوگل استیدیا مشخص نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده