// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

آمار فوق‌العاده کپکام در استیم به لطف انتشار بازی Resident Evil 2 Remake

براساس آماری که منتشر شده است، بازی Resident Evil 2 Remake در لیست بیشترین تعداد بازیکنان همزمان تاریخ کپکام در استیم به رتبه دوم دست پیدا کرده است.

از زمان نمایش تریلر نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 در نمایشگاه E3 2018 بازیکنان بسیاری منتظر انتشار این بازی بودند. نهایتا این بازی روز گذشته عرضه شد تا علاقه‌مندان به سبک ترس و بقا بتوانند یکی از آثار موفق این سبک را که مورد تحسین منتقدین نیز قرار گرفته است، تجربه کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آماری از بازیکنان بازی Resident Evil 2 Remake در استیم منتشر شده است که نشان از استقبال مخاطبین از این بازی دارد.

براساس اعلام یکی از کاربران Resetera، در ساعت ۱ بامداد تعداد کاربران همزمان بازی Resident Evil 2 Remake به حدود ۵۴ هزار نفر رسیده است. هم‌اکنون این بازی در لیست بازی‌های موجود در فروشگاه Steam که بیشترین بازیکن را دارند، حاضر است و در زمان نگارش این مطلب پس از بازی‌های محبوبی همچون PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS ،Dota 2 ،Counter-Strike: Global Offensive و Tom Clancy's Rainbow Six Siege با بیش از ۶۸ هزار بازیکن در رتبه هشتم قرار دارد. در مقام مقایسه می‌توان به بازی Resident Evil 7: Biohazard اشاره کرد که طبق آمار Steam Charts حداکثر کاربران آن بیش از ۱۸ هزار نفر بوده است.

علی‌رغم عملکرد عالی بازی Resident Evil 2 Remake در جذب مخاطبین، این بازی نتوانست از پس بازی پیشین کمپانی Capcom یعنی بازی Monster Hunter: World بر بیاد. این بازی را می‌توان موفق‌ترین بازی این کمپانی روی پلتفرم PC معرفی کرد؛ زیرا در زمان عرضه این بازی در ماه اوت سال گذشته بیش از ۳۲۹ هزار نفر آن را تجربه کردند. مدتی پیش اولین بسته الحاقی بزرگ این بازی با نام Iceborne معرفی شد که در پاییز سال میلادی جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است و می‌توانید با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به خرید این بازی کنید. در طی روز‌های گذشته نه تنها بسته الحاقی Ghost Survivors معرفی شد و تریلر لایو اکشن این بازی به نمایش در آمد، بلکه لانچ تریلر آن نیز منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده