نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر زمان عرضه بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

کمپانی کپکام در فاصله کوتاهی مانده به انتشار بازی Resident Evil 2 Remake اقدام به انتشار تریلر هنگام عرضه بازی کرد.

تنها دو روز دیگر به انتشار بازی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام تریلر هنگام عرضه این اثر مورد انتظار را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد صحنه‌های سینماتیک بسیاری هستیم که بخش‌هایی از داستان و پروتاگونیست‌های بازی یعنی لیان اس کندی، کلیر ردفیلد و ادا وانگ را به نمایش در می‌آورد. تریلر زمان عرضه بازی Resident Evil 2 Remake فوق‌العاده به نظر می‌رسد و باری دیگر قدرت موتور بازی‌سازی Resident Evil Engine را که در اصل برای نسخه هفتم این مجموعه محبوب ساخته شد، به همگان نشان می‌دهد؛ بدون توجه به اینکه کمپانی کپکام برای ساخت چه اثری از آن بهره گرفته است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

جای تعجبی ندارد که چرا این موتور بازی‌سازی به جای موتور Panta Rhei که برای ساخت بازی Deep Down مورد استفاده قرار گرفت و پس از مدتی همراه با آن بازی به طور کامل در سایه‌ها محو شد، به موتور مولتی‌پلتفرم اصلی کمپانی Capcom بدل شده است. اگر می‌خواهید که اطلاعات بیشتری از نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 به دست بیاورید، شما می‌توانید از «اینجا» به مطالعه پیش نمایش بازی اقدام کنید. همچنین با مطالعه مقاله «اطلاعات داستانی که بهتر است پیش از تجربه Resident Evil 2 Remake بدانیم»، قادر به درک بهتر این اثر خواهید بود.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده