نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

کمپانی کپکام تریلر لایو اکشن جدیدی را به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرد که لیان اس کندی و کلیر ردفیلد را در تلاش برای فرار از زامبی‌های واقعی به تصویر می‌کشد.

زمان زیادی به انتشار بازی به شدت مورد انتظار Resident Evil 2 Remake باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام این اتفاق با اهمیت را با انتشار یک تریلر لایو اکشن تماشایی جشن گرفته است. در این تریلر باری دیگر شاهد پروتاگونیست‌های جسور و بی‌باک‌مان یعنی لیان اس کندی و کلیر ردفیلد هستیم که تلاش می‌کنند تا از دست گروه بی‌شماری از زامبی‌های واقعی فرار کنند. جالب است بدانید که این تریلر از یک تبلیغ تلویزیونی که به وسیله‌ی جورج رومرو در سال ۱۹۹۸ برای بازی اصلی ساخته شده بود، الهام گرفته است. اگر تماشای این تریلر به شما کمک می‌کند که هیجان بیشتری برای تجربه بازی داشته باشید، بنابراین می‌توانید آن را در ادامه مطلب تماشا کنید:

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر واقعا این تریلر کافی نیست، شما می‌توانید از تماشای تریلر هنگام عرضه بازی لذت ببرید و با مطالعه «پیش نمایش» و مقاله «اطلاعات داستانی که بهتر است پیش از تجربه Resident Evil 2 Remake بدانیم» غرق در دنیای بازی شوید. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی، یک بازسازی کامل از نسخه اصلی است و کمپانی کپکام برای این کار از موتور بازی‌سازی Resident Evil Engine که برای ساخت بازی Resident Evil VII Biohazard از آن استفاده کرده بود، بهره گرفته است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این تریلر لایو اکشن و نسخه بازسازی Resident Evil 2 با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده