نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴

پوسترهایی جدید از فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم، پوسترهایی جدیدی را از شخصیت‌های فیلم مورد انتظار Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ)، منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox)، پوسترهایی جدید و زیبا از فیلم مورد انتظار Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) را منتشر کرد که در این پوسترها شاهد شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم.

فیلم Alita: Battle Angel، اقتباسی از یک مانگای ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود.

پوسترهای رسمی منتشرشده توسط کمپانی فاکس قرن بیستم از فیلم Alita: Battle Angel را در پایین مشاهده می‌کنید:

Alita: Battle Angel

پیش از این اولین تریلر در آذر سال گذشته، دومین تریلر در مرداد سال گذشته و سومین تریلر فیلم Alita: Battle Angel در آبان ماه، منتشر شده بودند.

جیمز کامرون به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه در این فیلم حضور داشته است و لیتا کالوگریدیس و رابرت رودریگز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به کامرون کمک کرده‌اند. کارگردانی فیلم Alita: Battle Angel بر عهده رابرت رودریگز، کارگردان فیلم‌هایی چون Spy Kids (بچه‌های جاسوس)، Sin City (شهر گناه)، Grindhouse (گرایندهاوس) و El Mariachi (ال ماریاچی) است. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Alita: Battle Angel قرار بود در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با حدود دو ماه تأخیر، قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود. به نظر می‌رسد که فاکس قرن بیستم به موفقیت تجاری فیلم Alita: Battle Angel در برابر فیلم‌هایی چون فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، در گیشه اطمینان نداشته است و این تأخیر احتمالا باعث می‌شود تا اعتماد به عملکرد این فیلم در گیشه افزایش پیدا کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده