نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

دومین تریلر فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم دومین تریلر رسمی فیلم Alita: Battle Angel را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

آذر ماه سال گذشته بود که اولین تریلر فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار بودیم. با این حال، پس از تاخیر طولانی مدت اکران این فیلم لایو اکشن توسط شرکت فاکس قرن بیستم، تصاویر و اطلاعات بسیار کمی از این فیلم منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Alita: Battle Angel منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر اکشن بیشتری هستیم و بیشتر با اتفاقات این فیلم و دنیای سایبرپانکی آن آشنا می‌شویم و همچنین در این تریلر شخصیت آلیتا با بازی رزا سلزار، تقریبا در حال بازیابی توانایی‌ها و خاطرات خود است و در طول تریلر با دشمنان او نیز بیشتر آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به یک شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارد.

فیلم Alita: Battle Angel به کارگردانی رابرت رودریگز، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده