نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

جدیدترین تریلر فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم به‌تازگی تریلر جدیدی را از فیلم Alita: Battle Angel منتشر کرده که ما در آن شاهد نفوذ و تاثیرات جیمز کامرون بر روی فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) به‌تازگی یک تریلر جدید از یکی از جدیدترین آثار علمی و تخیلی خود یعنی فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) منتشر کرده است. شما ممکن است با تماشای این تریلر بیشتر از هر چیزی تصور کنید که این فیلم، یک اثر جدید دیگر با کارگردانی جیمز کامرون است؛ هر چند که او تنها وظیفه تهیه کنندگی را در تیم تولید این پروژه داشت. اگر بخواهیم منصفانه صحبت کنیم، جیمز کامرون این فیلم را بیش از یک دهه پیش، تقریبا کارگردانی کرده است و مدام این اثر را با یک داستان اختصاصی دیگر به نام آواتار می‌سنجید و قصد داشت بداند که کدام یکی از آنها به عنوان پروژه بعدی‌اش جالب‌تر و بهتر خواهد بود. البته که ما می‌دانیم که کامرون در نهایت پروژه تولید سری فیلم Avatar (آواتار) را جای پروژه دیگر انتخاب کرد اما حالا هم فیلم آلیتا: فرشته جنگ ساخته شده و مسیر خود را زیر نظر جیمز کامرون و راهنمایی‌های او طی کرد. البته جیمز کامرون در این مسیر تنها نبود بلکه رابرت رودریگز، کارگردان فیلم Sin City (شهر گناه)، به عنوان کارگردان این اثر هم تاثیر بسیار زیادی در روند تولید داشت.

داستان این فیلم براساس سری رمان‌های گرافیکی به نام آلیتا فرشته جنگ (Battle Angel Alita) است. این سری رمان توسط یوکیتو کیشیرو نوشته شده است. داستان و اتفاقات این فیلم در قرن ۲۶ جریان دارد و حول محور یک دختر سایبورگی می‌چرخد که دچار فراموشی شده است. او توسط یک دکتر، از یک آشغال‌دانی و اوراقی نجات پیدا کرد. آلیتا توسط همین دکتر بازسازی شد و درون مسیری قرار گرفت که در طی آن، به شکار جنایتکاران فاسد و شرور می‌رفت. همانطور که در این تریلر هم نشان داده شده، بدون شک می‌توان گفت که جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم به طرز عجیبی تاثیرگذار است. این فیلم که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با حدود دو ماه تأخیر، قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ سینما برود.

همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، با دیدن این تریلر جدید و زیبا، ما کاملا می‌توانیم حضور و تاثیری را که کامرون روی روند داستانی، تولید و عناصر فیلم داشته حس کنیم. همچنین می‌توان گفت که این تریلر بسیار زیباتر و بهتر از تریلرهای قبلی است. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین خلاصه داستان رسمی‌ای از این اثر منتشر شده که به شرح زیر است:

فیلم Alita: Battle Angel با کمک فیلمسازان خلاق و بااستعدادی همچون جیمز کامرون و رابرت رودریگز ساخته شده است؛ یک ماجراجویی خاص و حماسی درباره امید و قدرتمند شدن. زمانی که آلیتا (با بازی رزا سلزار) به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که در آن آینده‌ای که هیچ شناختی از آن ندارد، خودش را هم به یاد نمی‌آورد و خاطراتش را از دست داده، توسط فردی به نام ایدو (کریستوفر والتز) تحت حمایت و پشتیبانی قرار گرفت. ایدو یک دکتر با محبت و خوش قلب به حساب می‌آید که متوجه شد درون این پوسته سایبورگی رها شده، قلب و روح یک زن جوان با یک گذشته‌ی فوق‌العاده قرار دارد. همانطور که آلیتا یاد می‌گرفت که چگونه زندگی جدید خود را سپری کند و در خیابان‌های ترسناک شهر آیرون سیتی نجات یابد، ایدو هم تلاش می‌کرد تا او را از تاریخ اسرار‌آمیزش حفظ کند. با این حال، دوست خیابانی و باهوش آلیتا به نام هیوگو (با بازی کین جانسون) به جای کمک کردن، تصمیم گرفت که دلیلی برای بازگرداندن خاطرات او باشد. تنها همین زمان بود که نیروهای فاسد و مرگباری که شهر را اداره می‌کردند به وجود آلیتا پی بردند و به سراغ او رفتند. همینجا بود که آلیتا، سرنخی مرتبط با گذشته‌اش پیدا کرد؛ او توانایی‌های مبارزه‌ای منحصر به فردی داشت که حتی قدرتمندترین افراد هم نمی‌توانستند او را متوقف یا کنترل کنند. اگر او بتواند از چنگ آنها در امان بماند، می‌تواند کلیدی برای نجات دادن دوستان، خانواده و دنیای که عاشق آن شد، باشد.

دانلود از آپارات


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده