// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

نحوه آزادسازی لباس Avengers مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Spider-Man

بازیکنان بازی Marvel's Spider-Man، می‌توانند به لباس مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Infinity War دسترسی پیدا کنند. در این راهنما نحوه دریافت این لباس را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

یکی از موارد جالب و هیجان‌انگیز فیلم Avengers: Infinity War، لباس مرد عنکبوتی بود که به Iron Spider معروف است. حال اگر از علاقه‌مندان به این لباس هستید، می‌توانید در بازی Marvel's Spider-Man از لباس Iron Spider استفاده کنید. Iron Spider جلوه بسیار زیبایی در بازی Spider-Man دارد و سبب می‌شود پرواز بر فراز آسمان‌های نیویورک بیش از پیش برای شما جذاب باشد. در ادامه راهنمای دریافت این لباس را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

زمانی که به لیست لباس‌های مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Spider-Man مراجعه می‌کنید، لباس Iron Spider در رتبه هفدهم قرار دارد؛ به عبارتی این لباس هدفهمین لباسی است که به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. اولین لازمه برای آزاد سازی Iron Spider، این است که مرد عنکبوتی به سطح ۳۱ رسیده باشد. در ادامه توکن‌های خود در بازی را چک کنید؛ به عنوان لازمه‌های نهایی باید چهار توکن Crime، سه توکن Base و سه توکن Challenge داشته باشید. زمانی که تمامی لازمه‌های ذکر شده را کامل کردید، لباس Iron Spider مرد عنکبوتی در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از ویژگی‌های آن استفاده کنید.

لباس Iron Spider در بازی Spider-Man

همانند فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت، زمانی که ویژگی لباس Iron Spider را فعال کنید، چهار بازوی مکانیکی از آن خارج می‌شود. از این رو بازوهای مکانیکی در بازی Spider-Man به مرد عنکبوتی کمک می‌کنند تا قدرت ضربه‌زدن شما افزایش پیدا کند و به سادگی می‌توانید دشمنانی را که قوی‌تر از شما هستند، همانند دشمنان سپر به دست را راحت‌تر از قبل از بین ببرید. همچنین می‌توانید به صورت همزمان به چند نفر از دشمنان حمله کنید؛ به عبارتی زمانی که توسط دشمنان محاصره شده‌اید، بدون توجه به اینکه چه نوع دشمنی در مقابل شما قرار دارد، بازوهای مکانیکی لباس Iron Spider، نجات‌دهنده جان شما خواهند بود.

لازم به ذکر است که خریداران نسخه دیلاکس بازی می‌توانند از مراحل ابتدایی بازی به این لباس دسترسی داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده