نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

هتل مشهد؛ تجربه اقامتی دلنشین

هتل مشهد از جمله بهترین هتل‌های شهر مشهد واقع در خیابان بیت المقدس این شهر  است که در فاصله بسیار نزدیکی به بارگاه مطهر امام رضا قرار دارد.

هتل مشهد یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که در خیابان بیت المقدس واقع شده و بسیار نزدیک به بارگاه مطهر امام رضا قرار دارد. در واقع فاصله این هتل با حرم تنها ۲۰۰ متر است که پیاده روی گردشگران را آزرده خاطر نمی‌کند. هتل چهار ستاره مشهد  به دلیل امکانات زیادی که ارائه می‌دهد و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دست کمی از یک هتل پنج ستاره مشهد ندارد.

به دلیل دارا بودن گواهینامه واحد نمونه بهداشتی در بین سایر هتل‌های چهار ستاره جایگاهی بالاتر دارد و گردشگران نیز از نظافت و تمیزی این هتل بسیار راضی بوده‌اند.

دارای موقعیتی مناسب در مشهد

علاوه بر نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا بسیار نزدیک به بازار رضا است. بازار رضا که بازاری دالان مانند با سقف‌هایی گنبدی است نزدیک به ۲۰۰۰ مغازه دارد و انتهای این دالان به منطقه تجاری هفده شهریور ختم می‌شود که برای اکثر گردشگران منطقه‌ای بسیار جذاب برای خرید در پاساژهای بروز و ارزان است.

هتل مشهد همچنین تنها ۴۰۰ متر با حمام و موزه تاریخی مهدی قلی بیک یا حمام رضوی فاصله دارد. در این حمام تاریخی با ستون‌های پر نقش و نگار و زیبا می‌توانید ابزار حمام در گذشته، انواع سماور و بسیاری ابزار تاریخی دیگر را مشاهده کنید.

هتل مشهد با بازار فرش فروش‌ها نیز تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و شاید برای‌تان جالب باشد با اقامت در این هتل سری هم به این کوچه بازار سنتی و زیبا بزنید. بازاری که زمانی پر رونق‌ترین بازار فرش مشهد بود و همچنان به فروش فرش‌های دست باف اختصاص دارد. در این بازار می‌توانید طرح و نقش های قالی‌های سنتی عشایر خراسان را نیز مشاهده کنید.

هتل مشهد

فاصله‌ای اندک با حرم امام رضا

به دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک به سه موزه است که در داخل حرم مطهر واقع شده‌اند. این موزه‌ها در صحن‌هایی قرار دارند که به خیابان امام رضا نزدیک‌تر هستند و کمتر نیاز به پیاده‌روی دارند. یکی از موزه‌های حرم مطهر که بزرگترین آنها است انواع پول و سکه در دوران مختلف، نقاشی و جوایز قهرمانان و درب‌ها و ضریح‌ها و وسایل دعا و پزشکی و نجوم و جانوران دریایی را به نمایش گذاشته است.

این هتل با آرامگاه نادرشاه افشار تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. شما می‌توانید با گذر از کوچه بازار سنتی فرش فروش‌ها و بعد از آن گذر از بازارچه کوچک غدیر که کنار حرم قرار دارد راهی میان‌بر را طی کنید و با رسیدن به خیابان شیرازی به باغ نادری بروید. این بنا نیز باغ موزه‌ای است که یک آلمانی آن را با الهام از چادر ایل عشایر ایرانی طراحی کرده است.

مکانی دلنشین برای گردشگران و زائران

هتل مشهد علاوه بر تمام دیدنی‌هایی که اطراف خود دارد، مکان بسیار مناسبی برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است و گردشگران برای رفت و آمد به اماکنی همچون کوهسنگی و منطقه گردشگری سپاد و پروما و وکیل آباد و غیره مشکلی نخواهند داشت. همچنین امکانات مناسب و جذاب هتل ساعات خوشی را در هنگام اقامت در هتل برایتان به ارمغان می‌آورد.

قابل ذکر است که هتل مشهد را می‌توانید با بالاترین تخفیف آن از مرکز جامع رزرواسیون هتل های مشهد رزرو کنید، همچنین می‌توانید برای رزرو مستقیم هتل مشهد و تور مشهد با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۵ تماس حاصل فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع Epersianhotel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده