// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

سریال Game Of Thrones می‌توانست طی فصل‌های بیشتری روایت شود

جرج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه رمان‌های محبوب بازی تاج و تخت در مصاحبه اخیرش اذعان داشته است که سازندگان این سریال می‌توانستند طی فصل های بیشتری به روایت این مجموعه بپردازند. با زومجی همراه باشید.

سریال پر بیننده بازی تاج و تخت، محصول شبکه HBO سال آینده میلادی با فصل هشتم به کار خود پایان خواهد داد؛ اما این پایانی نیست که نویسنده این مجموعه بزرگ انتظار داشته است. جرج آر آر مارتین طی مصاحبه اخیرش با مجله ورایتی در مراسم امی 2018 متذکر شده است که کتاب‌های او به قدری دارای محتوای مفید و جذاب است که این سریال اقتباسی توانایی این را داشته که تا ۱۱، ۱۲ یا حتی ۱۳ فصل ادامه پیدا کند.

ما می‌توانستیم تا فصل ۱۱، ۱۲ و حتی ۱۳ ادامه دهیم؛ اما به گمانم آن‌ها [دی بی وایس و دیوید بنیاف، شورانرهای سریال] یک عمر مشخص را برای این سریال در نظر گرفته‌اند. اگر کتاب‌های من را خوانده‌اید پس می‌دانید که به قدری محتوا وجود دارد که بتوان به ساخت فصل‌های بیشتری پرداخت.

او همچنین به این سوال که چرا سریال بازی تاج و تخت در حال اتمام است اینگونه پاسخ می‌دهد که:

من نمی‌دانم؛ این سوالی است که وایس و بنیاف بهتر می‌توانند به آن پاسخ دهند.

George R. R. Martin

دی بی وایس و دیوید بنیاف، شورانرهای پروژه همواره درنظر داشته‌اند که این مجموعه تلویزیونی را در هفت فصل به پایان برسانند

مارتین در این رابطه اضافه می‌کند که وایس و بنیاف همواره قصد داشته‌اند که این مجموعه تلویزیونی را در هفت فصل به پایان برسانند؛ اما او و تیم سازنده موفق شدند که آن‌ها را به هشت فصل راضی کنند. او همچنین این موضوع را به میان می‌آورد که او از ابتدا در نظر داشته است که این مجموعه برای ۱۰ فصل به طول بینجامد.

با این حال، همانطور که سریال گیم اف ترونز به پایان خود نزدیک‌تر می شود، شبکه HBO قصد ساخت پنج سریال اسپین آف بر اساس این مجموعه را دارد که ساخت اولین پیش‌ درآمد از ماه اکتبر (مهر-آبان) در شهر بلفست آغاز خواهد شد. نکته بسیار هیجان‌انگیز و جذاب در رابطه با این مسئله، موضوع جنبه تاریخی این پروژه‌ها در روند داستانی سریال است؛ به گونه‌ای که خط زمانی تعدادی از آن‌ها به صد سال قبل بازمی‌گردد و تعدادی دیگر به شرح وقایع مربوط به حدود ۵ هزار سال قبل از وقایع سریال اصلی می‌پردازند.

مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت، همچنین در مراسم اهدای جوایز امی توانست با عملکرد بسیار خوب خود، برنده ۹ جایزه از بخش‌های مختلف این مراسم شود که از شاخص‌ترین جوایز می‌توان به بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل سریال درام برای بازی پیتر دینکلیج اشاره کرد.   


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده