نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

فصل هشتم سریال Game of Thrones احتمالا با تاخیر پخش می‌شود

طبق گفته سرپرست جلوه‌های ویژه سریال Game of Thrones، فصل هشتم این سریال ممکن است کمی دیرتر از انتظار منتشر شود.

ماه گذشته بود که کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO اعلام کرد که فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) قرار است نیمه اول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طبق گفته سرپرست جلوه‌های ویژه این سریال، ممکن است انتظار برای تماشای فصل هشتم این سریال کمی طولانی‌تر شود. در مصاحبه با هافینگتن پست، جو باوئر، سرپرست جلوه‌های ویژه سریال بازی تاج و تخت، در مورد جوایز امی و امکان حضور سریال Game of Thrones در مراسم سال آینده صحبت کرد که با توجه به صحبت‌های او، بسیار بعید است که فصل هشتم این سریال بتواند در مراسم امی سال ۲۰۱۹ شرکت کند. باوئر گفت:

تیم تولید دو سال زمان برای کار روی فصل هشتم را صرف کرده است و ما تازه کار خود را در سریال شروع کرده‌ایم. ما باید تا می سال ۲۰۱۹ کار خود را تحویل دهیم؛ پس ۸ یا ۹ ماه هنوز زمان باقی مانده است. اما فیلمبرداری سریال پیش درآمد (قسمت پایلوت) از ماه فوریه (بهمن یا اسفند امسال) آغاز می‌شود. بنابراین زمانی که آن‌ها کار خود را شروع کنند، ما هنوز کار بسیاری را برای انجام دادن داریم.

 Joe Bauer

با توجه به صحبت‌های باوئر، سریال‌هایی که از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد امسال) تا ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) به روی آنتن بروند، می‌توانند در مراسم امی 2019 شرکت کنند و با توجه به مراحل پس از تولید نسبتا طولانی سریال از جمله جلوه‌های ویژه، بسیار بعید است که تا اواخر ماه می یا اوایل ماه ژوئن سال آینده شاهد بازگشت به دنیای وستروس باشیم. باوئر برای کار روی جلوه‌های ویژه سریال Game of Thrones تاکنون ۵ جایزه امی را دریافت کرده است و او گفت قرار نیست تا می سال آینده روی هیچ سریال دیگری کار کند.

سریال Game of Thrones با نامزد شدن در ۲۲ بخش، پیشتاز جوایز امی 2018 است. فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد. علاوه بر این، یک صحنه نبرد در فصل هشتم این سریال در طول ۵۵ شب فیلمبرداری و تولید شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده