نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

تریلر جدید Marvel’s Spider-Man نمرات بازی را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man منتشر کرد که نمرات بازی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و کمپانی مارول گیمز تریلر جدیدی را از بازی Marvel’s Spider-Man منتشر کردند. به مانند هر تریلر دیگری در این زمینه که با نام Accolade شناخته می‌شود، این ویدیو در کنار نمایش برخی از نمرات بازی به نمایش جمله‌های وب‌سایت‌های مختلف درباره آن می‌پردازد؛ مواردی که قطعا بازی Marvel’s Spider-Man سزاوار آن‌ها است. افزون بر این، این تریلر برخی از کات سین‌های بازی را به نمایش می‌گذارد و از این طریق کاراکترهایی را که بازیکنان در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، به تصویر می‌کشد.

حال که صحبت از نمرات خوب بازی Marvel’s Spider-Man شد، بد نیست بگوییم که این بازی در زمینه فروش هم عملکرد خوبی داشت و در نخستین هفته انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. در حال حاضر بازی Marvel’s Spider-Man به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است و به واسطه گرافیک فنی و هنری عالی، داستان‌گویی جذاب و هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی دقیق کاراکترهای مثبت و منفی، وجود مکانیزم‌های گوناگون برای حفظ جذابیت گیم‌پلی و ساخت تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی گشت‌وگذار در شهری کاملا پویا در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند. یک ساخته‌ی هیجان‌انگیز، پرسرعت و جذاب که شاید سیستم مبارزاتش در طولانی‌مدت تکراری و نه‌چندان ایده‌آل جلوه کند و مراحل فرعی‌اش هم صرفا حکم بهانه‌هایی برای گشتن در نیویورکِ خلق‌شده توسط سازنده‌ها را داشته باشند، اما آن‌قدر نکات مثبت زیادی دارد که موقع روبه‌رو شدن با آن، به یاد آوردن این‌گونه اشکالاتش، سخت به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید تریلر نمرات بازی Marvel’s Spider-Man را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده