// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

آیتم‌های رایگان بازی Fortnite برای مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس قرار گرفت

کمپانی اپیک گیمز سومین بسته از آیتم‌های رایگان بازی Fortnite را برای مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس قرار داد.

اگر از بازیکنان بازی Fortnite: Battle Royale روی پلی استیشن 4 هستید و اشتراک پلی استیشن پلاس نیز در اختیار دارید، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو اپیک گیمز (Epic Games) آیتم‌های مخصوصی را به طور رایگان برای دارندگان اشتراک PS Plus در نظر گرفته است. این محتوا که با نام بلند Fortnite Battle Royale: PlayStation Plus Celebration Pack معرفی شده است در واقع شامل سه آیتم انحصاری می‌شود که به دارندگان Playstation Plus اختصاص یافته است.

آیتم‌های انحصاری پلی استیشن پلاس بازی فورتنایت شامل یک گلایدر، تبر و «نور‌های هوایی موقع فرود» می‌شود. گلایدر جدید که Flappy Glider نام دارد در رنگ آبی و سفید با یک چهره دوست‌داشتنی با چشم‌های بزرگ طراحی شده است. در آن سو تبر جدید نیز با نام Controller Pickaxe در آیتم‌ها دیده می‌شود که طرح رعد و برقی آبی روی آن به چشم می‌خورد. در انتها نیز آیتم‌هایی برای کاراکتر‌ها در نظر گرفته شده است که در هنگام فرود از آسمان ردپای نورانی از خود به جای می‌گذارد. در ادامه می‌توانید عکس آیتم‌های جدید را مشاهده کنید.

fortnite

fortnite

fortnite

همانند دیگر آیتم‌های ظاهری بازی Fortnite، موارد جدید فقط جنبه تزئينی دارد و روی گیم پلی شما تاثیر نخواهد داشت؛ البته در آن سو شاید چشم‌های بزرگ گلایدر حریفان شما را به خنده بیندازد و حواس آنها را پرت کند. باید بدانید که داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس یکی از ملزومات کسب آیتم‌های جدید است؛ در حالی که فورتنایت از معدود بازی‌هایی است که برای تجربه آنلاین آن نیازی به PS Plus وجود ندارد.

آیتم‌های رایگان پلی استیشن پلاس فورتنایت از طریق صفحه Playstation Network این بازی قابل دریافت است و از طریق این لینک می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید. آیتم‌های یاد شده در واقع سومین محتوای رایگانی است که در سال جاری میلادی برای مشترکین PS Plus در نظر گرفته شده است. دو آیتم پیشین در حال حاضر در دسترس نیستند؛ پس برای دریافت آیتم‌های جدید تعلل نکنید.

بازی Fortnite در حال گذراندن فصل 5 خود است و در آن سو چالش‌هایی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از چگونگی انجام آنها می‌توانید به مطلب مربوطه در زومجی مراجعه کنید و از راهنمای آن بهره‌مند شوید. همچنین چندی پیش سازندگان از مسابقات فصل بعدی این رشته اطلاع دادند که بیش از ۱۰ میلیون دلار جایزه در خود جای داده است. در انتها نیز می‌توانید به نسخه فورتنایت بازی رومیزی مونوپولی نگاهی بیندازید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

آیا برای دریافت آیتم‌های رایگان بازی فورتنایت اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده