// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

مسابقات فصل پاییز بازی Fortnite به زودی برگزار می‌شود

کمپانی اپیک گیمز با انتشار توییتی از مسابقات پاییز بازی Fortnite با نام Fall Skirmish رونمایی کرد که شامل ۱۰ میلیون دلار جایزه می‌شود.

رویداد Summer Skirmish بازی Fortnite چندی پیش در حین برگزاری نمایشگاه PAX West به پایان رسید، اما با اینکه مدت زمان زیادی از این رویداد نگذشته است سازندگان در حال آماده‌سازی رویداد بعدی هستند. استودیو اپیک گیمز (Epic Games) به تازگی در توییتر اعلام کرده است که جدیدترین رویداد Skirmish در پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

به نقل از توییت منتشر شده به دست اپیک، مسابقات Fall Skirmish بیش از ۱۰ میلیون دلار در خود جای داده است که که در جریان ۶ هفته مسابقات بین بازیکنان برتر تقسیم می‌شود.

در حالی که سازندگان هنوز از جزئیات این رویداد رونمایی نکرده‌اند، با توجه به رویداد پیشین که در تابستان برگزار شد احتمال دارد که شاهد روندی همانند آن باشیم. حالت‌های محبوب بازی Fortnite با حضور بازیکنان مطرح این رشته برگزار می‌شود و در آن سو گزارشگرانی نیز برای سرگرم کردن تماشاچیان در نظر گرفته شده‌‌اند. اپیک در این راستا از استریمر‌های معروف فورتنایت نیز دعوت به همکاری کرده است تا طی هر هفته برای رقابت به این رویداد ملحق شوند. سازندگان قصد دارند که دو روز از هفته را به برگزاری این رویداد اختصاص دهند تا به این شکل بازیکنان آمریکای شمالی و اروپا بتوانند در رقابت‌ها شرکت کنند.

در خبر‌های مرتبط به این بازی، چندی پیش نسخه فورتنایت بازی رومیزی مونوپولی و سلاح‌های دارتی به دست کمپانی هاسبرو معرفی شد. همچنین اگر قصد دارید که چالش‌های هفتگی این بازی را پشت سر بگذارید می‌توانید به آخرین مطلب آن مراجعه کنید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد مسابقات بازی فورتنایت با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده