// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

نسخه Fortnite بازی رومیزی Monopoly معرفی شد

استودیو اپیک گیمز و کمپانی هزبرو با همکاری یکدیگر از بازی رومیزی Monopoly با حال و هوای Fortnite رونمایی کردند.

پس از انتشار حالت بتل رویال بازی Fortnite، ساخته استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، این بازی توانست در میان بازی‌های چند نفره به محبوبیت خاصی برسد و تعداد زیادی از بازیکنان را از هر پلتفرمی به سمت خود جذب کند. حال اپیک گیمز در کنار درآمد حاصل از بازی خود قصد دارد از طریق محصولات فیزیکی نیز محبوبیت بازی خود را افزایش دهد.

کمپانی هزبرو (Hasbro) در طی مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد که نسخه Fortnite بازی Monopoly در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر ماه) به خرده‌فروش‌ها عرضه می‌شود. بازی رومیزی دوست داشتنی مونوپولی که شما و دوستان‌تان را تا پای دعوا می‌کشاند قصد دارد با کاراکتر‌ها و آیتم‌های فورتنایت  تجربه متفاوتی را به همراه داشته باشد.

در کنار معرفی محصول Fortnite Monopoly، کمپانی هزبرو اعلام کرد که اسلحه‌های دارتی Nerf را نیز در خط تولید قرار داده است که طرفداران فورتنایت بتوانند با اشیا فیزیکی بیشتری که بر پایه آیتم‌های بازی ساخته شده است، تعامل داشته باشند. این محصول نیز برای عرضه در بهار ۹۸ برنامه‌ریزی شده است. به گفته سازندگان اسلحه‌های دارتی فورتنایت به کاربران اجازه می‌دهد که در زندگی واقعی با استفاده از اسلحه‌ها یک رقابت تک به تک داشته باشند و به سمت یکدیگر شلیک کنند.

در ادامه می‌توانید عکس فورتنایت مونوپولی را مشاهده کنید.

Fortnite

نظرات خود را در مورد بازی رومیزی Fortntie Monopoly با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده