// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته نهم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

کم کم به اتمام فصل پنجم بازی Fortnite، نزدیک می‌شویم. چالش‌های هفته نهم مواردی را به دنبال دارند که بازیکنان را بیش از پیش به درگیری و مبارزات وادار می‌کنند و از طرفی، گشت و گذار در محیط، از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته نهم را مشاهده کنید. در این میان به این مورد اشاره کنم که چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم، در روز جمعه ساعت ۵:۳۰ در دسترس قرار گرفت.

چالش‌های فصل نهم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Deal Damage with Explosive Weapons to Opponents (آسیب رساندن به بازیکنان/میزان‌آسیب رسانی ۵۰۰)
  • Get Trick Points in a Shopping Cart or ATK (انجام حرکات نمایشی/کسب امتیاز ۱۵۰ هزار)
  • Follow the Treasure map Found in Shifty Shafts (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Step 1: Search a Chest in Hunted Hills (پیدا کردن جعبه/پنج عدد)
  • Visit Different Stone Heads (دیدن کردن از Stone Headها/هفت عدد)
  • Assault Rifle Eliminations (پنج نفر/درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Tomato Temple (سه نفر/درجه سختی Hard)

در اولین چالش هفته نهم، باید به سایر بازیکنان آسیب برسانید؛ اما این آسیب رسانی باید از طریق سلاح‌های انفجاری بازی (Grenade Launcher و RPG) انجام شود. در ظاهر با چالش ساده‌ای طرف هستیم اما مشکل اینجا است که در چالش‌های این چنینی، سلاح‌های مورد نظر شدیدا کمیاب می‌شوند و باید زمان بیشتری را صرف گشت و گذار در محیط و پیدا کردن آیتم‌های مورد نظر کنید. چالش دوم تمامی کاربران بازی فورتنایت به کسب امتیاز توسط سبدهای خرید و ماشین‌های گلف مربوط می‌شود. زمانی که سوار این دو وسیله نقلیه باشید و از مناطق مرتفع به پایین بپرید، متوجه یک سری امتیاز می‌شوید؛ حال با کسب ۱۵۰ هزار امتیاز می‌توانید این چالش را دریافت کنید. با انجام حرکات نمایشی (چرخاندن آنالوگ سمت چپ کنترلر) می‌توانید امتیاز بیشتری را کسب کنید.

در جریان اولین چالش کاربران بتل‌پس، پیدا کردن صندوق‌ها به صورت مرحله‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در جریان پنج مرحله مختلف باید پنج صندوق را در محیط‌های مختلفی پیدا کنید که اولین محیط، منطقه Hunter Hills است. سپس زمانی که بازی شما تمام شد و به صفحه Matchmaking فورتنایت بازگشتید، می‌توانید محل صندوق دوم را مشاهده کنید. در جریان چالش کشتن دشمنان از طریق یک اسلحه خاص، این بار سلاح‌های Assault RIfle برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. برای سهولت کار، این چالش را با چالش بعد که کشتن دشمنان در منطقه Tomato Temple است، یکی کنید. از این رو زمان کمتری را صرف دریافت چالش‌ها خواهید کرد.

چالش Follow the Treasure Map Found in Shifty Shafts

برای پیدا کردن گنج هفته هشتم باید در ابتدا وارد منطقه Shifty Shafts شوید و نقشه گنج را پیدا کنید و سپس به دنبال محیط گنج بگردید. برای ساده‌تر شدن این چالش، تنها کافی است به نقطه‌ی مشخص شده در نقشه زیر بروید و ستاره مورد نظر را بردارید. این ستاره روی یکی از قسمت‌های High Ground موجود در جنوب Dusty Divots قرار دارد.

چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های فصل نهم فصل پنجم فورتنایت

چالش Visit Different Stone Heads

یکی از چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم بازی Fortnite، مربوط به مشاهده Stone Headها (مجسمه‌هایی که به سر انسان شباهت دارند) می‌شود. برای دریافت این چالش باید از هفت Stone Head موجود در بازی فورتنایت دیدن کنید. در ادامه تصاویر مکان‌های این Stone Headها قرار داده شده است تا به سادگی بتوانید محل آن‌ها را در نقشه بازی پیدا کنید.

چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های فصل نهم فصل پنجم فورتنایت

  • جنوب شرقی منطقه Junk Junction
  • شمال منطقه Tomato Temple
  • شمال غربی منطقه Dusty Divot
  • شرق منطقه Lonely Lodge
  • شمال شرقی منطقه Greasy Grove
  • جنوب شرقی منطقه Shifty Shafts
  • غرب منطقه Lucky Landing

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. در هفته نهم شاهد یک تفاوت هستیم و آن هم این است که این هفته، ستاره‌ای در کار نیست و شاهد یک بنر هستیم. برای پیدا کردن بنر مورد نظر، تنها کافی است پس از تکمیل کردن تمامی چالش‌های هفته نهم، تنها کافی است به منطقه علامت‌گذاری شده در نقشه‌ی زیر مراجعه کنید. یادتان باشد که بنر مورد نظر، زیر پل قرار دارد.

چالش‌های هفته نهم از فصل پنجم بازی Fortnite


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده