// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

اتومبیل های اسباب بازی Mario Kart در دست ساخت قرار دارد

کمپانی Nintendo و Hot Wheels‌ با همکاری یکدیگر اتومبیل های اسباب بازی Mario Kart را برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو (Nintendo) اعلام کرد که با همکاری کمپانی اسباب‌بازی سازی هات ویلز (Hot Wheels) قصد دارد اتومبیل‌های اسباب بازی بر پایه بازی Mario Kart را در دست ساخت قرار دهد. محصول یاد شده در ماه ژوئن تابستان سال آینده (خرداد-تیر ۹۸) به بازار عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۴.۹۹ دلار هر یک از اتومبیل‌ها را خریداری کنند.

این اخبار در توییتر هات ویلز منتشر شد و به نقل از این پست، اتومبیل‌ها و راننده‌ها شامل کاراکتر‌های دوست داشتنی نینتندو یعنی ماریو، لوئيجی، یوشی، روزالینا، واریو، پیچ، تود و بوزر می‌شوند. در ادامه می‌توانید توییت کمپانی هات ویلز را مشاهده کنید.

mario kart

اسباب‌بازی‌های Hot Wheels بازی Mario Kart در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد و در تابستان ۲۰۱۹ نیز عرضه می‌شود.

گفتنی است که این اولین بار نیست که کمپانی نینتندو و هات ویلز با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ چرا که دو سال پیش، اتومبیل‌هایی بر پایه Mushroom Kingdom معرفی شد که شامل دانکی کونگ، جرثقیل با حال و هوای یوشی و وانت ماریو می‌شد.

اگر نمی‌توانید منتظر اسباب بازی‌های جدید بمانید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت هات ویلز نگاهی به اتومبیل‌های دیگر ماریو کارت بیندازید و در بخشی دیگر از بازی‌های آن باخبر شوید. 

اگر اولین بار است که نام بازی Mario Kart به گوشتان می‌خورد باید بدانید که آخرین نسخه این سری یعنی Mario Kart 8 Deluxe در زومجی مورد بررسی قرار گرفت و نمره ۸.۵ را دریافت کرد. در ادامه نگاهی به خلاصه‌ای از نقد آن بیندازید:

Mario Kart 8 Deluxe بازی سرگرم‌کننده، جذاب و باکیفیتی است که می‌تواند تا روزها شما را مشغول کند. هرچند بازی نسبت به نسخه وی یو از نظر گرافیکی تغییر چندانی نداشته اما هنوز هم می‌توانیم از نظر گیم‌پلی این بازی را فوق‌العاده روان و لذت بخش بدانیم. جاده‌هایی با طراحی‌ چشم‌نواز و رنگارنگ، آیتم‌های متنوع در کنار حالت Battle Mode و همچنین شخصیت‌های جدید فرصت مناسبی را برای تجربه‌ی دوباره‌ی بازی می‌دهد. هرچند نمی‌توانید دوستان‌تان را در جریان رقابت به مسابقه دعوت کنید اما بخش آنلاین در جایگاه خود عالی است. اگر به دنبال سرگرمی هستید حتما ماریو کارت 8 دیلاکس را تجربه کنید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده