نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم خرداد 1397 برای اندروید

در دومین هفته از خرداد، بازی‌های اندروید و آیفون متنوعی را در سبک‌های مختلف در زومجی معرفی کردیم که در این مطلب، نگاهی به بهترین آن‌ها داریم. 

این هفته هم طبق روال همیشه، تعداد زیادی بازی اندروید و آیفون را در زومجی معرفی کردیم؛ بازی‌هایی که در سبک‌های مختلف معرفی شدند تا سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارند. در این بین مثل روال همیشگی پنج‌شنبه‌ها، تعدادی از بهترین بازی‌های موبایل معرفی‌شده در طول هفته را جمع‌آوری کرده‌ایم. در این لیست چندین بازی نقش آفرینی داریم که Sword Art Online: Integral Factor جزو معروف‌ترین آن‌ها است. همچنین God of Light هم یک بازی متفاوت و جذاب در سبک پازل است که دقایق لذت‌بخشی را تقدیم مخاطب می‌کند. 

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بهترین بازی های اندروید هفته

God of Light

همیشه در لیست بهترین بازی‌های هفته، اثری از سبک پازل هم قرار می‌دهیم؛ چرا که بازی‌های این سبک، معمولا در هر زمان و مکانی قابل تجربه هستند و تقریبا بازیکنانی با سلیقه‌های مختلف را هم راضی می‌کنند. بازی پازل این هفته اما اثری به نام God of Light است که گیم‌پلی جذاب را با جلوه‌های بصری چشم‌نواز ترکیب کرده است. روند بازی به این شکل است که در هر مرحله، شما یک توپ نورانی را کنترل می‌کنید و باید سعی کنید این نور به مقصد بتابد. برای این منظور باید توپ مذکور را دوران بدهید و با استفاده از آیینه‌هایی که در محیط قرار دارند، انعکاس نور را به مقصد برسانید. بازی God of Light تعداد زیادی مرحله دارد که چالش‌های جالبی پیش روی گیمر قرار می‌دهند و حسابی، پتانسیل درگیر کردن ذهن بازیکن را دارند. از طرف دیگر بازی از گرافیک بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و از این نظر در بین بازی‌های موبایل، اثری بسیار با‌کیفیت است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون God of Light

بهترین بازی های اندروید هفته

Heirs of the Kings

بازی‌های نقش آفرینی، مخصوصا از نوع ژاپنی، معمولا چون محتویات غنی دارند و می‌توانند در طولانی‌مدت سرگرم‌کننده باشند، پتانسیل خوبی برای جذب کردن مخاطبین دارند. Heirs of the Kings یکی از همین دست بازی‌ها است که اخیرا برای اندروید و آیفون منتشر شده است. داستان بازی از این قرار است که روزی، آندد‌ها از طریق یک پورتال وارد سرزمین انسان‌ها می‌شوند و درگیری سختی بین این دو نژاد شکل می‌گیرد؛ درگیری‌ای که تلفات زیادی برای هر دو طرف در پی دارد، ولی در نهایت باعث می‌شود تا انسان‌ها بتوانند پورتال مذکور را مهر و موم کنند. ولی در نهایت قبیله‌ای از آندد‌ها در زمین باقی می‌ماند که پس از سال‌ها نبرد مجددی را با انسان‌ها آغاز می‌کند و حال شما، در نقش انسان‌ها باید با این قبیله که Nox نام دارد،‌ مبارزه کنید. 

Heirs of the Kings در کنار روایت داستانی غنی، گیم‌پلی جذابی هم ارائه می‌دهد که در آن، شاهد مبارزات نوبتی به سبک بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی هستیم. در صورتی که به بازی‌های نقش آفرینی علاقه داشته باشید، Heirs of the Kings گزینه بسیار مناسبی روی موبایل است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings

بهترین بازی های اندروید هفته

Wild Kratts Rescue Run

بازی‌های سبک رانر مخصوصا روی پلتفرم موبایل رواج زیادی پیدا کرده‌اند و با سر زدن به فروشگاه‌ها، آثار مختلفی را می‌توان در این سبک پیدا کرد. Wild Kratts Rescue Run یکی از جدید‌ترین بازی‌های این سبک است که سعی دارد با معرفی عناصر منحصر‌به‌فرد، تجربه‌ای جذاب در بین بازی‌های این سبک ارائه کند. در این بازی شما شخصی را کنترل می‌کنید که وظیفه‌اش، نجات دادن حیوانات است. این وسط باید سعی کنید در طول بازی، با موانع برخورد نداشته باشید؛ چرا که این کار، شکست شما را در پی خواهد داشت. بازی در مجموع ۲۴ مرحله مختلف دارد که در سه منطقه کلی جنگلی، صحرایی و برفی جریان دارند. در طول بازی همچنین یک سری قدرت‌های ویژه به دست خواهید آورد که تنوع خوبی به گیم‌پلی Wild Kratts Rescue Run می‌بخشند. 

Wild Kratts Rescue Run در اصل یک بازی آموزشی است که هدف آن، مهم جلوه دادن حمایت و محافظت از حیوانات است و در کنار این ایده، گیم‌پلی و گرافیک جذابی هم ارائه می‌دهد و به عنوان یک بازی هم اثر ارزشمندی است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Wild Kratts Rescue Run

بهترین بازی های اندروید هفته

Returners

این هفته در لیست بهترین بازی‌های اندروید و آیفون، چند اثر نقش آفرینی داریم که Returners هم یکی از آن‌ها است. البته این بازی، یک تجربه نقش آفرینی صرف به حساب نمی‌آید و بیش‌تر، یک بازی آنلاین با نبرد‌های ۵ در برابر ۵ است که عناصری از سبک‌های نقش آفرینی و استراتژی را هم می‌توان در آن دید. در این بازی، گیمر با انتخاب یکی از قهرمان‌ها که شامل چهره‌های مشهوری چون هرکول، علاالدین یا رابین هود می‌شوند، وارد میدان نبرد می‌شود و باید در قالب تیمی پنج نفره، با تیم پنج نفره دشمن مبارزه کند. هریک از این قهرمان‌ها قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند که باید با توجه به سبک بازی و علاقه خودتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

Returners همچنین گرافیک کارتونی جالبی هم دارد و سیستم رتبه‌بندی جهانی آن هم باعث می‌شود تا ثبت اسم‌تان در بین بهترین بازیکنان بازی، به یک انگیزه مضاعف برای شما تبدیل شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Returners

بهترین بازی های اندروید هفته

Sword Art Online: Integral Factor

Sword Art Online: Integral Factor جدید‌ترین نسخه از سری Sword Art کمپانی ژاپنی باندای نامکو است. این مجموعه نامی شناخته‌شده برای طرفداران بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی است و جدید‌ترین نسخه آن هم شامل همان عناصر معروف این مجموعه می‌شود. در این بازی شما در نقش شخصیتی وارد بازی می‌شوید که یکی از اعضای گروه Assault Team است و وظیفه وی، همکاری با سایر اعضا برای رسیدن به صدمین طبقه Aincrad است. با این حال این کار ساده نیست و در سرزمین‌های نسبتا وسیع بازی، انواع و اقسام دشمنان و هیولا‌ها انتظار شما را می‌کشند که داشتن همکاری تیمی، لازمه شکست دادن آن‌ها است. 

در طول بازی Sword Art Online: Integral Factor وارد محیط‌های متنوعی خواهید شد و با انواع و اقسام دشمنان مبارزه خواهید کرد. بازی گیم‌پلی طولانی‌ای دارد و می‌تواند برای بلندمدت هم یک تجربه نقش آفرینی بسیار سرگرم‌کننده باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Sword Art Online: Integral Factor


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده