// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Wild Kratts Rescue Run

بازی Wild Kratts Rescue Run یک رانینگ جذاب با ویژگی‌های متنوع نسبت به سبک خودش است که برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Wild Kratts Rescue Run اثری اکشن و ماجراجویی ساخته PBS KIDS است که سبک نوینی از بازی‌های رانینگ ارائه می‌کند و با داشتن برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز، ارزش تکرار چندین مرتبه بازی را دوچندان می‌کند. بازی را می‌توان در زمره اکشن‌های اعتیادآور دسته‌بندی کرد که برخلاف انتظار بازیکنان عمل می‌کند و برخی از بخش‌های منحصربه‌فرد مخصوص به خودش را دارد که از کلیشه‌ای بودن این بازی اندروید می‌کاهد.

گیم پلی این بازی آیفون، در سبک رانینگ پیاده‌سازی شده است و شما در نقش یکی از شخصیت‌های بازی، باید محیط بازی را بدوید و در بین راه از موانع تعبیه‌شده عبور کنید تا موفق به نجات دادن حیوانات شوید. در بین راه قدرت‌های منحصربه‌فردی به شما اعطا می‌شود که شما را در مقابل برخی از موانع آسیب‌ناپذیر می‌کند و باعث می‌شود که با سرعت بیش‌تری به راه خود ادامه دهید. این قدرت‌ها برای هر کدام از حیوانات منحصربه‌فرد هستند و شما را از جنبه‌های خاصی راهنمایی می‌کنند. تنها وظیفه شما در بازی، در واقع همین نجات دادن حیوانات است و در این راستا، موانع مختلف و خشنی انتظار شما را می‌کشند. هر کدام از این قدرت‌های خاص، حالت‌های حرکتی متنوعی را به شما می‌دهند که باعث می‌شود بازی از حالت تکراری بودن خارج شود و حس و حال بهتری را برای ساعت‌های طولانی به بازیکن بدهد. آن چیزی که شما در این بازی تجربه می‌کنید، دویدن، پرش، پرواز و شنا کردن خواهد بود. شاید این حالت‌ها را در کمتر بازی رانینگی دیده باشید، اما این اثر ویژه همه این حالت‌های خاص را در محیط‌های جذاب برای‌تان در نظر گرفته است تا رفته رفته به بازی علاقه‌مندتر شوید و تجربه رضایت‌بخشی از بازی داشته باشید.

Wild Kratts Rescue Run

گرافیک بازی در حد خوبی قرار دارد و شاهد محیط‌هایی با جزئیات بالا و ترکیب‌بندی جالب هستیم. هر کدام از این محیط‌ها، تجربه خاصی از گیم‌پلی را به بازیکن می‌دهند و باعث می‌شوند که قدرت خاصی برای آنها فعال شود؛ برای مثال در زیر دریا، می‌توانید از قدرت شنا استفاده کنید یا در محیط‌های سرسبز به ناگاه به پرنده‌ای تبدیل شوید و موانع خاص خود را پشت سر بگذارید. بازی در سه محیط مختلف جریان دارد که شامل جنگل‌های آمریکای جنوبی، بیابان‌های دورافتاده استرالیا و جنگل‌های برفی آمریکای شمالی می‌شود. این مناطق هر کدام بخش‌های مختلفی دارند و همانطور که گفته شد، سبک‌های حرکتی متفاوت مخصوص به خودشان را عرضه می‌کنند. یکی از بخش‌های مهم بازی را معماهای آن تشکیل می‌دهند. هر کدام از این معماها مربوط به قدرت خاص شما می‌شوند و وقتی به حیوان خاصی تبدیل می‌شوید و در برابر برخی از موانع قرار می‌گیرید، باید از فکر خود استفاده کنید و شیوه درست استفاده از قدرت خود را بدانید. این روند در ابتدای مراحل، صرفا جنبه آموزشی دارد، اما رفته رفته و با کسب مهارت، خودتان باید راه گشای عبور از موانع باشید.

قدرت‌های منحصربه‌فرد هر حیوان، تجربه جذاب و جدیدی را در این سبک ارائه کرده است

قدرت‌هایی که بازیکنان به‌دست می‌آورند، هر کدام با یک نشانه خاص جلوه‌گری می‌کند و شما حق انتخاب بین این قدرت‌ها را خواهید داشت. پس به حیواناتی که نجات می‌دهید، توجه داشته باشید و تا حد امکان از قدرت هر کدام بهترین استفاده را ببرید. قطعا تجربه شنا در محیط زیبای دریا و پرواز به مثابه یک پرنده کوچک، تجربه جدید و منحصربه‌فردی است که در محیط دوبعدی بازی، حس جالبی به هر بازیکنی می‌دهد. کسب ستاره‌ها، نقش بزرگی در پیشبرد مراحل و همچنین کسب قدرت‌ها ایفا می‌کند. هر قدر که با مهارت و سرعت بیش‌تری مراحل را به پایان برسانید، ستاره بیش‌تری جمع می‌کنید و می‌توانید از حیوانات بیش‌تری در خلال دیگر مراحل استفاده کنید. ۲۴ مرحله اصلی به همراه ۳ مرحله چالش برانگیز شیطانی، همه آن چیزی است که تجربه لذت‌بخش بازی را ارائه می‌کند و جذاب و جدید بودن، تا آخرین مرحله حس می‌شود. بازی نسبت به نسخه قبلی، پیشرفت‌های فنی جالب توجهی را دریافت کرده است و روان بودن در حرکات را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

Wild Kratts Rescue Run

برخلاف انتظار بازیکنان، بازی Wild Kratts Rescue Run ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که از کلیشه‌ای بودن آن می‌کاهد

کریس، مارتین و آویوا، سه شخصیت اصلی بازی هستند که هر کدام با لباس مخصوص به خودشان مرحله‌ها را شروع می‌کنند و هر کدام می توانند قدرت خاصی از حیوانات را داشته باشند. این سه شخصیت تا انتها با شما خواهند بود و وظیفه ماجراجویی و نجات حیوانات با این سه شخصیت، بر عهده بازیکنان خواهد بود. بازی از نظر کنترلی، بسیار روان و راحت طراحی شده است و با دریافت هر کدام از قدرت‌های حرکتی، به ساده‌ترین شکل می‌توانید در محیط حرکت کنید و لذت سرعت عبور از موانع و خوردن ردپاهای امتیازی را بچشید.

بازی Wild Kratts Rescue Run یک سیستم جذاب و نوآورانه از بازی‌های رانینگ را ارائه کرده است که لحظات شادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. وجود محیط‌های جذاب و چشم‌نواز و حالت‌های مختلف بازی در این محیط‌ها از بهترین نکات بازی است که سبب می‌شود دست از این بازی نکشید و در اوقات فراغت خودتان، به عنوان چاشنی دلپذیر، آن را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wild Kratts Rescue Run


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده