// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Heirs of the Kings

بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings، اثری نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است که جدا از داستانش، گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده‌ای دارد.

یکی از دسته بازی‌های موبایل که همیشه در این صنعت حضور دارند و خواهند داشت، بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک شرقی است. آثاری که رفته رفته حضورشان از صحنه بازی‌های کنسولی حذف شد و وارد پلتفرم موبایل شدند. در بازی موبایل امروز به‌سراغ یکی از همین آثار خواهیم رفت که توسط استودیو Kemco توسعه داده شده است. بازی موبایل Heirs of the Kings، اثری نقش آفرینی و شرقی است که تجربه متفاوت و جذابی را به‌ارمغان می‌آورد. داستان بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings در دنیایی روایت می‌شود که انسان‌ها و نامیراها در دو دنیای متفاوت زندگی می‌کنند. با این حال روزی از روزها نامیراها برای تسخیر کردن دنیای انسان‌ها، از طریق یک پورتال وارد دنیای انسان‌ها می‌شوند و جنگی بزرگ میان نامیراها و انسان‌ها رخ می‌دهد که هر دو طرف، صدمه‌های شدیدی می‌بینند و در انتها انسان‌ها شکست می‌خورند، اما با موفقیت می‌توانند پل ارتباطی میان دنیای‌شان با دنیای نامیراها را از بین ببرند و آن را مهر و موم کنند. با این حال قبیله‌ای از آنددها در زمین باقی می‌مانند که Nox نام دارند و سال‌های بعد تصمیم می‌گیرند کار نیمه تمام گذشته را تمام کنند؛ اما سوال اصلی اینجا است که آیا موفق به این کار می‌شوند؟ روایت داستانی در Heirs of the Kings به‌شکلی است که پس از دیدن میان پرده ابتدایی بازی، ناخودآگاه تصمیم به ادامه آن می‌گیرید تا سرنوشت دنیای انسان‌ها را متوجه شوید.

داستان بازی Heirs of the Kings روایت‌گر جنگ میان نامیراها و انسان‌ها است

با شروع بازی، شما برای آشنایی با سیستم حرکتی بازی وارد یک محیط می‌شوید. سیستم حرکتی بازی موبایل Heirs of the Kings شامل یک حالت اشاره و کلیک و یک حالت هدایت کلاسیک می‌شود. شما روی صفحه نمایش خود یک دکمه برای حرکت دادن شخصیت بازی و یک دکمه آنالوگ برای جهت حرکتی وی مشاهده خواهید کرد که خب استفاده از سیستم اشاره و کلیک، بهترین گزینه است زیرا تنها با ضربه‌زدن روی محیط، می‌توانید شخصیت خود را هدایت کنید. پس از انجام این کار و کمی پیش‌روی در بازی، دو شخصیت اصلی دیگر داستان را مشاهده خواهید کرد و پس از اندکی صحبت کردن وارد بخش مبارزات می‌شوید. سیستم مبارزاتی بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings همانند بازی‌های نوبتی است و شما در طول مبارزات می‌توانید از مواردی نظیر استفاده از ضربات معمولی، استفاده از توانایی‌ها، استفاده از آیتم‌ها و دفاع کردن استفاده کنید و زمانی که نوبت‌تان تمام می‌شود، نوبت به حریف است که به شما آسیب برساند. از این‌رو استراتژی مبارزه مهم‌ترین نکته‌ای است که باید آن را رعایت کنید در اوایل بازی، مبارزات آن چنان شما را درگیر خود نمی‌کنند، اما رفته رفته با باس‌ها و دشمنان جدیدترین روبه‌رو خواهید شد که حسابی شما را به چالش خواهند کشید. همچنین اگر حال و حوصله‌ی مبارزه کردن به صورت دستی را ندارید (یعنی خودتان انتخاب کنید که هر کاراکتر چه کاری انجام دهد) می‌توانید از سیستم مبارزه هوشمند و خودکار بازی استفاده کنید.

مبارزات بازی به شکلی است که در ابتدا حالت دست گرمی دارند اما از بخشی از داستان به بعد بازیکن را به چالش خواهند کشید

در این حالت هوش مصنوعی کنترل مبارزات شما را در دست می‌گیرد و با توجه به شرایط، خودش انتخاب می‌کند که بهترین حرکت چه چیزی است و از استراتژی‌های مبارزه‌ای پیش فرضی برای این حالت استفاده شده است. سیستم مبارزات خودکار بازی موردی است که تنها در اوایل بازی کارآمد خواهد بود و پس از مدتی می‌فهمید که خودتان باید استراتژی‌های خود را پیاده سازی کنید. مورد حائز اهمیت دیگر در بازی‌های نقش آفرینی، خرید سلاح و ارتقای مهارت‌ها و شخصیت‌های بازی است. در طول Heirs of the Kings فروشگاه‌های مختلفی را می‌بینید که می‌توانید از آن‌ها آیتم‌های مختلف یا شمشیر و زره جنگی خریداری کنید تا قدرت شما و سایر شخصیت‌های تیم‌تان افزایش یابد. در این میان این نکته را یادتان بماند که با شرکت در مبارزات مختلف، هم پول بیشتری دریافت می‌کنید و هم اینکه آیتم‌های قوی‌تری را کسب خواهید کرد که با ورود به منوی بازی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های منوی بازی و دنیای Heirs of the Kings می‌توان به بخش شخصی سازی اسلحه اشاره کرد که در آن‌جا قادر به تقویت اسلحه خودتان خواهید بود.

درکنار تمامی نکات گفته شده، با پیش‌روی در خط داستانی شخصیت‌هایی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را در تیم خود قرار بدهید. مدیریت تیم در این بازی بسیار مهم است زیرا بعضی از شخصیت‌ها قدرت بالایی دارند یا دارای مهارت‌هایی هستند که می‌توانند پشتیبان تیم شما باشند. همچنین بازی Heirs of the Kings دارای یک موسیقی بسیار زیبا است که اگر از هواداران موسیقی و بازی‌های شرقی باشید، حسابی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده