// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Sword Art Online: Integral Factor

بازی موبایل Sword Art Online: Integral Factor یک اثر جذاب ژاپنی دیگر است که با داشتن المان‌های مشابه بازی‌های شرقی، همچنان سرگرم‌کننده و ارزشمند است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Sword Art Online: Integral Factor اثر جالب توجه استودیو BANDAI NAMCO Entertainment Inc است که از المان‌های مشابه دیگر بازی‌های ژاپنی برای خلق یک اثر اسلشر استفاده کرده است و اتفاقا توانسته است موفقیت خوبی کسب کند. برخی از نکات منفی باعث می‌شود که تجربه این بازی اندروید خدشه‌دار شود، اما هرچه باشد یک اثر اسلشر جذاب در سبک فاینال فانتزی، همیشه جذابیت خودش را دارد.

گیم پلی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از سیستم مبارزاتی قدرتمند گرفته تا امکان تاثیرگذاری در روند پیشرفت داستان، همگی جذابیت‌های بازی را بیش‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند که لحظه به لحظه این نبردها حس و حال خودش را داشته باشد و علاقه‌مندان به سبک رقابت‌های فانتزی را راضی نگه دارد. بازی یک حالت اسلشر هیجان‌انگیز دارد که می‌توانید با سلاح‌های متنوع خود، به مصاف دشمنان هیولایی خود بروید و آنها را با ضربه‌های شدیدا خشن، نابود کنید. این حس در تک تک لحظات بازی دیده می‌شود و با قرار گرفتن تم رقابتی بازی ژاپنی، آدرنالین زیادی به بازی ترزیق می‌شود که واقعا حس و حال متفاوتی را در پلتفرم موبایل به بازیکنان القا می‌کند. چنین تجربه زیبایی وقتی زیباتر می‌شود که بازی در سبک نقش آفرینی عرضه شده باشد و در پیشبرد داستان بازی نیز نقش بزرگی داشته باشید. این تجربه حتی در ماموریت‌های فرعی بازی نیز دیده می‌شود و هر بازیکنی می‌تواند به سبک خودش روند گفتگوها را پیش ببرد و از محیط‌های متفاوتی گذر کند.

Sword Art Online

طراحی زیبا و چشم نواز محیط بازی‌های ژاپنی را با شدت بیش‌تری در این بازی نیز می‌بینیم

گرافیک این بازی آیفون بسیار چشم‌نواز است و آن طراحی دلچسب طراحان ژاپنی، در این اثر نیز به خوبی دیده می‌شود. این طراحی در جای جای نقشه بازی دیده می‌شود و آن‌قدر از رنگ‌های خوبی استفاده شده است که کاملا به چشم آمده و دلربایی خاصی با شخصیت‌های بازی به مخاطب تحویل می‌دهد. صداگذاری خاص اثرهای ژاپنی، در این بازی نیز دیده می‌شود و گفتگوی بین کاراکترها، از اصلی‌ترین بخش‌های داستان بازی است. این گفتگوها در ابتدای مراحل واقعا زیاد هستند و گاهی چندین دقیقه طولانی به گذراندن این دیالوگ‌ها با تم نقش‌آفرینی می‌پردازید. چنین گفتگوهایی در بازی، لزوم برقراری ارتباط با دیگر کاراکترها گوشزد می‌کند و شما حتی در بخش رقابتی بازی، باید با شخصیت‌های زیادی آشنا شوید و در نبردها از آنها کمک بگیرید. 

این بازی Sword Art Online اثری نیست که شگفت‌زده‌تان کند، اما بالاخره استفاده کردن از سبک نام‌آشنای مبارزات ژاپنی، آن‌هم روی پلتفرم موبایل، همیشه تجربه جذاب و لذت‌بخشی است که می‌تواند برای روزهای متوالی هر بازیکنی را سرگرم کند؛ اگرچه کندی سرسام‌آور لودینگ‌ها ضربه بدی به تجربه بازی می‌زند و به نوعی ارزش تجربه چندین باره بازی را از بین می‌برد. جلوه‌های ویژه متنوع و زیبا، از فاکتورهای مهم گرافیک جذاب این بازی است و سازندگان با بهره گرفتن از المان‌های متنوع توانسته‌اند که تم فانتزی و تخیلی را وارد بازی کنند و حتی در مبارزات بازی نیز روند به‌خوبی دیده می‌شود. طراحی موجودات فانتزی و هیولاهای غول‌آسا نیز به خوبی صورت گرفته است و هر کدام از آنها، از سبک حرکتی و مبارزاتی خاصی الگوبرداری می‌کنند که در نوع شکست دادن آنها نیز تاثیر می‌گذارد.

Sword Art Online

کلید موفقیت در بازی Sword Art Online: Integral Factor، درک نقاط ضعف و قوت هیولاهای بازی است

همکاری با دیگر شخصیت‌ها، یکی از جنبه‌های موفقیت در بازی را تشکیل می‌دهد و باید بر سر راه خود با افراد زیادی آشنا شوید و با همسویی با آنها، مبارزات خود را زیباتر کنید. این افراد هر کدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند و می‌توانند قدرت خاص و جادویی به شما اعطا کنند. لزوم وجود این شخصیت‌ها، در داستان بازی به خوبی دیده می‌شود و داستان آنقدر درگیر کننده و جذاب است که تحولات غافلگیر کننده و تغییر شخصیت هر کدام از این افراد، پیچش خاصی را در تجربه شما ایجاد می‌کند که تجربه این بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اما باید گفت که مهم‌ترین نقش در موفقیت بازی را می‌توان پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت دشمنان عنوان کرد. هر کدام از دشمنان دارای قدرت‌ها و ریتم حرکتی منحصربه‌فرد خودشان هستند که باعث می‌شود در جنگ با شما از آنها استفاده کنند و شما را با مشکل مواجه کنند. چنین موردی در برابر باس‌های اصلی بازی، به وضوح دیده می‌شود و شما اگر یار و سلاح مناسب و البته سبک خاص مبارزاتی را نداشته باشید، با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوید که در بدترین شرایط، منجر به مرگ شما می‌شود. پس توجه به تشکیل دادن یک تیم قدرتمند و کسب سلاح‌ها و استفاده درست از آنها، می‌تواند اهمیت بالایی در تجربه این بازی داشته باشد.

بازی Sword Art Online: Integral Factor اثر جذاب و چالش برانگیزی است که روح مشابه بازی‌های ژاپنی را در خود دارد و بسیار چشم‌نواز و منحصربه‌فرد طراحی شده است. در این بازی آنلاین RPG، گرچه لودینگ‌های طولانی به تجربه بازی لطمه بزرگی وارد می‌کند، اما هنوز هم می‌توان به اتکا به داستان درگیر کننده و سیستم مبارزاتی متنوع و البته هیولاهای قدرتمند و منحصربه‌فرد، بازی را ارزشمند توصیف کرد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sword Art Online: Integral Factor


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده