// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

بازی Battlefield 1 احتمالا میزبان هفت سلاح جدید خواهد شد

برخی از کاربران کنجکاو داده‌هایی از بازی Battlefield 1 به‌دست آورده‌اند که نشان از چند اسلحه جدید، اما معرفی نشده دارد.

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2018، کم کم قرار است از دنیای بازی Battlefield 1 فاصله بگیریم و خود را برای نسخه بعدی این سری آماده کنیم، اما خب این بدان معنی نیست که استودیو دایس هم قرار است این بازی فوق‌العاده را به دست فراموشی بسپارد. پیش از این، DICE اعلام کرده بود که تا ماه ژوئن سال جاری، به‌صورت ماهانه برای بازی بتلفیلد 1 آپدیت‌هایی منتشر خواهد کرد و حالا برخی از طرفداران بازی با کندوکاو در کدهای آن، به این نتیجه رسیده‌اند که هفت سلاح جدید به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و علاوه بر این، تغییرات و بهبودهایی را نیز طی آپدیت‌های آینده در گیم پلی بازی شاهد خواهیم بود.

از میان سلاح‌های کشف شده توسط کاربران، اطلاعات و اسامی مربوط به ۶ مورد از آن‌ها کاملا شناخته شده و فقط یک اسلحه که با نام BAR A2 ذخیره شده است، مجهول باقی مانده که برخی معتقد هستند این مورد ممکن است تفنگ نباشد و به دسته‌ای دیگری از سلاح‌ها تعلق پیدا کند. البته پیش از این، اسلحه‌ای با نام BAR M1918 در بازی گنجانده شده بود که ممکن است سلاح جدید هم مربوط به همین باشد. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به هر کدام از تفنگ‌های یاد شده را مشاهده کنید.

Battlefield 1 Weapons

با توجه به آپدیت‌های ماهانه دایس، اگر چنین سلاح‌هایی واقعا قرار باشد به بازی اضافه شوند، احتمالا تا پایان ماه ژوئن (اوایل تیر) شاهد حضور همه آن‌ها در بتلفیلد 1 خواهیم بود. علاوه بر این، اخیر نقشه Rupture نیز از بسته الحاقی They Shall Not Pass در اختیار همه کاربران قرار گرفت که به احتمال زیاد در آینده شاهد رایگان شدن نقشه‌های بیشتری هم خواهیم بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده