نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تایید ملاقات بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi با مارول استودیو

جان بویگا، بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi با وجود اینکه هنوز علاقه‌ای به بازی در نقش بلید ندارد؛ اما اخیرا با مارول استودیو ملاقات کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان بویگا از احتمال حضور در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. اخیرا جان بویگا، بازیگر نقش فین در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، در نمایشگاه Awesome Con که در واشینگتن دی سی در حال برگزاری است، حضور پیدا کرده و در حاشیه آن در مورد بحث‌های مختلفی از جمله احتمال بازی در نقش بلید (Blade) در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست مارول رسما به بویگا برای بازی در نقش اریک بروک ملقب به بلید، نقشی که پیش از این وسلی اسنایپس در سه گانه فیلم Blade بازی کرده بود، در دنیای سینمایی مارول پیشنهادی داده است یا خیر، اما او بار دیگر تاکید کرد که علاقه‌ای به بازی در این نقش ندارد. 

بویگا در مصاحبه با وب‌سایت BoundingIntoComics تصریح کرد تصویر مفهومی که طرفداران از او با ظاهر و در لباس شخصیت بلید منتشر کرده بودند، به معنای این نیست که او قرار است نقش این شکارچی خون آشام را بازی کند. بویگا در ادامه گفت که قبول کردن این نقش مثل یک توهین به وسلی اسنایپس است و شخص دیگری را لایق بازی در این نقش در دنیای سینمایی مارول نمی‌داند. با این حال، وضعیت سنی و جسمانی اسنایپس بعید است که به او اجازه بازی کردن در نقش بلید را در دنیای سینمایی مارول بدهد. بویگا در ادامه این مصاحبه تایید کرد که او اخیرا با مسئولان مارول استودیو برای امکان بازی در نقش یک ابرقهرمان دیدار کرده است. با این حال، بویگا اطلاعات بیشتری را از این دیدار به اشتراک نگذاشته است.

Pacific Rim: Uprising

پس از ساخت و انتشار فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در سال ۲۰۱۹ که پایان کار بازی بویگا در نقش فین در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود، حضور در دنیای سینمایی مارول می‌تواند گزینه مناسبی برای او که یکی از طرفداران دنیای ابرقهرمانی و مارول نیز است، باشد. با توجه به شکست تجاری فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، بویگا ممکن است شانس حضور در یک دنیای سینمایی دیگر را داشته باشد؛ اما بعید است به این زودی‌ها شاهد حضور او در دنیای سینمایی مارول باشیم. با این حال، باید طی ماه‌های آینده منتظر خبرهای بیشتری در مورد حضور یا عدم حضور یکی از ستاره‌های نوظهور هالیوود در این دنیای سینمایی باشیم. همچنین مارول استودیو هنوز ساخت فیلم Blade را رسما تایید و اعلام نکرده است و مشخص نیست که این فیلم بخشی از برنامه‌های آینده مارول استودیو نیز باشد.

به نظر شما جان بویگا برای چه نقشی در دنیای سینمایی مارول مناسب‌تر است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده