// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷

ددپول با شی مرموز در تصویر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

تصویر جدیدی از فیلم ددپول و ولورین منتشر شده است که ددپول و ولورین را در TVA نشان می‌دهد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ رسانه Entertainment Weekly به مناسبت داغ‌ترین رویدادهای سینمایی تابستان، به استقبال فیلم Deadpool and Wolverine رفته است و تصویری اختصاصی از آن منتشر کرده است. این تصویر ددپول و ولورین را در TVA نشان می‌دهد و ددپول هم شیء مرموزی در دست دارد که به‌نظر می‌آید شاید یکی از فلاپی دیسک‌های معروف TVA باشد. احتمالا در این تصویر او در حال صحبت با ایجنت پارادوکس است و مدرک مهمی به‌دست آورده است:

ددپول و ولورین داخل TVA در تصویر فیلم Deadpool and Wolverine

همچنین در مصاحبه EW با سازندگان مشخص شد داستان متفاوتی برای ساخت Deadpool 3 تا قبل از ورود شخصیت ولورین به پروژه وجود داشته است. شان لوی کارگردان فیلم می‌گوید بیشتر ایده‌های آن‌ها ادامه‌دهنده دو فیلم قبلی ددپول بوده است اما پس از تماس هیو جکمن به رایان رینولدز، همه چیز به‌طرز غیرقابل تصوری تغییر کرد و از همان روز، داستان اولیه مشخص شد.

لوی درباره حضور شخصیت‌های غافلگیرکننده هم تأکید کرد آن‌ها با فهرست آرزوها کار را شروع نکردند و در ادامه گفت: «از روز اول طراحی داستان، اجازه دادیم نوع قصه برای ما تعیین کند قرار است چه کاراکترهایی در فیلم داشته باشیم نه برعکس. به‌طور مثال بازگشت شخصیت پایرو، نتیجه همین رویکرد است و تقریبا در مورد همه شخصیت‌هایی که در فیلم خواهیم دید این موضوع صدق می‌کند.»

همچنین EW توضیحات جدیدی از خلاصه داستان فیلم ددپول و ولورین منتشر کرده است که براساس آن، وید ویلسون در ابتدای فیلم بنابر دلایلی، لباس و سلاح‌های ددپول را کنار گذاشته است و آماده زندگی ساده‌ای می‌شود اما پس از اینکه ماموران TVA او را از واقعیتی که زندگی می‌کرد بیرون بردند، متوجه می‌شود هنوز به‌عنوان ددپول هدف بزرگ‌تری برای انجام دادن دارد.

اکثر رسانه‌های معتبر سینمایی با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم ددپول و ولورین به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال ۲۰۲۴، اخبار و تصاویر اختصاصی از آن منتشر می‌کنند و بر همین اساس، رسانه امپایر تصویر جدیدی از اين فیلم به اشتراک گذاشته است که در نمایی نزدیک ددپول و داگپول را نشان می‌دهد و پشت سر آن‌ها هم ولورین مشخص است. رایان رینولدز می‌گوید نام واقعی داگپول، پگی است و او برنده جایزه مسابقات زشت‌ترین سگ در بریتانیا شده است:

ددپول و داگپول در تصویر رسمی رسانه امپایر از فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۵ مرداد (۲۶ ژوئیه) برنامه‌ریزی شده است. رایان رینولدز، هیو جکمن، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلین، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، اما کورین و متیو مک‌فادین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ددپول و ولورین حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده