نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴

بازیگر فراری به فیلم ۲۸ سال بعد پیوست

سونی پیکچرز به‌تازگی بازیگر دیگری برای حضور در فیلم 28Years Later به کارگردانی دنی بویل و با بازی جودی کومر استخدام کرده است.

مدتی پیش بود که مشخص شد دنباله فیلم 28Days Later در دست ساخت است که این فیلم قرار است 28Years Later نام داشته باشد و این فیلم احتمالا شروع کننده یک سه‌گانه جدید خواهد بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم پساآخرالزمانی اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که جک اوکانل جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم ۲۸ سال بعد اضافه شده است. او درواقع به جودی کومر، آرون تیلور جانسون و ریف فاینز پیوسته است که مدتی پیش خبر آن منتشر شده بود.

جیک اوکانل

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. در هر حال بویل قرار نیست وظیفه کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد، اما گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم و سوم فیلم ۲۸ سال بعد را نیز بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم The Marvels، فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم 28Years Later را بر عهده گرفته است.

جک اوکانل بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Skins، سریال Godless، سریال The North Water، فیلم '71، فیلم 300: Rise of an Empire، فیلم Unbroken، فیلم Tulip Fever، فیلم Seberg، فیلم Little Fish، فیلم Lady Chatterley's Lover و فیلم Ferrari شناخته می‌شود. فیلم Back to Black جدیدترین فیلمی است که شاهد حضور اوکانل در آن خواهیم بود و او اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم خون آشامی و بدون نام رایان کوگلر حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده