نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶

تعداد فیلم ها و سریال های دنیای سینمایی مارول کاهش پیدا می‌کند

باب ایگر، رئیس والت دیزنی اعلام کرد تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی را که می‌توانیم در طول سال از دنیای سینمایی مارول انتظار داشته باشیم، کاهش پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از برنامه آینده MCU منتشر شده است. باب ایگر، رئیس والت دیزنی در جریان کنفرانس تلفنی اعلام گزارش مالی این شرکت گفت که تعداد فیلم‌ها و سریال‌های دنیای سینمایی مارول کاهش پیدا خواهد کرد. طبق گفته ایگر، در طول یک سال می‌توانیم منتظر ۲ یا حداکثر ۳ فیلم از MCU باشیم و همچنین تنها ۲ سریال در طول سال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. ایگر گفت که این بخشی از برنامه کلی دیزنی برای کاهش تولیدات و تمرکز بیشتر روی کیفیت محصولات است.

ایگر گفت: «به آرامی در حال کاهش میزان تولید خود به ۲ سریال در سال هستیم و از ۴ فیلم احتمالی در سال می‌خواهیم تعداد آن را به ۲ یا حداکثر ۳ فیلم در سال کاهش دهیم. ما به سختی در حال کار روی تحقق این مسیر هستیم.»

باب ایگر

در سال ۲۰۲۴ طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌توانند تنها منتظر فیلم Deadpool and Wolverine باشند و پیش از این سریال Echo از دیزنی پلاس پخش شده بود و در طول سال جاری سریال Agatha هم قرار است پخش شود و بدین ترتیب سرنوشت سریال Ironheart فعلا مشخص نیست. البته به‌نظر می‌رسد که صحبت‌های ایگر ارتباطی به تولیدات انیمیشنی مارول ندارد و این کاهش تولید تاثیری روی آن فعلا نخواهد گذاشت.

اما در سال ۲۰۲۵ طرفداران MCU می‌توانند منتظر فیلم Captain America: Brave New World، فیلم Thunderbolts، فیلم The Fantastic Four و فیلم Blade باشند که به‌نظر می‌رسد باید منتظر عقب افتادن اکران فیلم بلید که هنوز جلوی دوربین نرفته است تا سال ۲۰۲۶ باشیم. در مورد آثار تلویزیونی، انتظار می‌رود سریال Daredevil Born Again در سال ۲۰۲۵ از دیزنی پلاس پخش شود و سریال Wonder Man هم‌اکنون جلوی دوربین رفته است.


منبع worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده