نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Mathuba: بازی با اعداد

گاهی اوقات یک بازی موبایل می‌تواند بدون جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده یا ماجراجویی‌هایی جذاب، برای مدت زمان زیادی شما را سرگرم کند و ذهن و تمرکز شما را به کار گیرد. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Mathuba تجربه جدیدی از بازی با اعداد است که قبلا مشابه آن را هرگز ندیده‌اید. این بازی که متشکل از یک توپ، تعدادی عدد، علامت مثبت و علامت منفی است، این امکان را به شما می‌دهد که با هدایت توپ خود به سمت راست و چپ و کنترل آن، امتیاز خود را افزایش دهید. افزایش امتیاز در این بازی به این صورت است که شما باید توپ خود را به سمت علامت‌های مثبت هدایت کنید تا پس از برخورد به آنها و سپس برخورد با اعداد، امتیاز شما افزایش یابد. نکته مهم این است که شما باید از برخورد با علامت‌های منفی اجتناب کنید. چون در این صورت برخورد با هر عدد، از میزان امتیاز شما می‌کاهد.

نکته مهم دیگری که باید در بازی اندروید و آیفون Mathuba به آن توجه کنید این است که زمان شما بسیار محدود است و شما فقط در 1 دقیقه باید به بالاترین امتیازی که می‌توانید به دست بیاورید برسید. به همین دلیل برای اینکه بتوانید در طی این مدت زمان کوتاه امتیازهای بیشتری را کسب کنید، باید با توپ خود پس از برخورد با علامت مثبت، عددهای بزرگ‌تر را هدف قرار دهید. همچنین شما برای این بازی باید گوشی تلفن همراه خودتان را در حالت عمودی قرار دهید و به راحتی حتی با استفاده از یک دست خود، در زمانی که مشغول انجام کارهای دیگری هستید نیز بازی کنید!

بازی Mathuba
بازی Mathuba
بازی Mathuba

نکته دیگر در این بازی این است که اگر بتوانید با علامت‌های مثبت و منفی، توپ خود را به سمت راست و چپ پرتاب کنید، دوربین نیز حرکت می‌کند و محیط بازی جابه‌جا می‌شود. ظاهر این بازی بسیار ساده است و زرق و برق‌های رنگی زیادی در آن وجود ندارد. تصویر پس‌زمینه، توپ و دیگر المان‌های آن همیشه دارای رنگ و شکل یکسانی هستند و مراحل مختلف در این بازی وجود ندارد و شما تنها باید در هر بار بازی رکورد قبلی خود را بشکنید.

برای کسب امتیاز بالاتر حتما حواس‌تان به زمان باشد

موسیقی متن بازی Mathuba نیز همانند گرافیک آن، بسیار ساده است و صدای برخورد توپ با المان‌های دیگر نُت جالبی دارد؛ شاید سادگی موسیقی به این دلیل است که از تمرکز شما روی بازی نکاهد!

بازی موبایل Mathuba، محصولی بسیار ساده و دوبعدی است که برای علاقه‌مندان به بازی با اعداد مناسب است. یکی از نکات مثبت این بازی این است که شما می‌توانید با افزایش امتیاز، خود را با دیگر کاربران این بازی مقایسه کنید و از بیان امتیاز خود لذت ببرید. همچنین این بازی به صورت آفلاین است و هر زمانی که تلفن همراهتان شارژ داشته باشد می‌توانید رکورد خود را بالا ببرید! شما می‌توانید این بازی را در سیستم‌عامل IOS و اندروید استفاده کنید. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است که پیشنهاد می‌دهیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Mathuba


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده