نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

گروه Guardians of the Galaxy حضور کوتاهی در انیمیشن Ralph Breaks The Internet دارد

طبق فهرست شخصیت‌ها و صداپیشگان انیمیشن Ralph Breaks The Internet، گروه Guardians of the Galaxy قرار است حضور کوتاهی در این انیمیشن داشته باشد.

اواخر این ماه سرانجام انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) قرار است به روی پرده‌های سینما برود و بدون شک این انیمیشن سینمایی، یکی از بیشترین ارجاعات، Easter Eggs (ایستر اگ‌ها) و حضورهای کوتاه و افتخاری را در تاریخ سینما خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت‌هایی که از دنیای سینمایی مارول قرار است در دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) حضور داشته باشند، تایید و مشخص شده‌اند. پیش از این در تریلرهای این انیمیشن مشخص شده بود که شخصیت آیرون من (Iron Man) قرار است در بخش‌هایی از این اثر حضور داشته باشد و حال اعضای گروه فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نیز تایید و اعلام شده است.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

بدین ترتیب شخصیت‌هایی مثل استار لرد و گامورا قرار است حضور کوتاهی را در انیمیشن Ralph Breaks The Internet داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که مانند آیرون من و با توجه به عدم حضور بازیگران آن‌ها، این شخصیت‌ها قرار نیست صحبت کنند و دیالوگی داشته باشند. با این حال، ظاهرا شخصیت بیبی گروت از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) قرار است با رالف و ونلوپه ملاقات داشته باشد؛ چرا که نام وین دیزل، صداپیشه بیبی گروت، در بین صداپیشگان انیمیشن Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) دیده می‌شود.

ماه گذشته، سومین تریلر رسمی انیمیشن Ralph Breaks the Internet منتشر شدکارگردانی این انیمیشن بر عهده ریچ مور و فیل جانستون بوده و علاوه بر کارگردانی، جانستون وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ را به‌همراه پاملا ریبون نیز بر عهده داشته است. جان سی ریلی، سارا سیلورمن، گل گلدوت، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Ralph Breaks the Internet حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده