نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳

سومین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet منتشر شد

کمپانی والت دیزنی سومین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین تریلر رسمی انیمیشن Ralph Breaks the Internet منتشر شده است. کمپانی والت دیزنی سومین و آخرین تریلر دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم که بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این قسمت مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. پس از یک حادثه و پس از اینکه مغازه بازی تعطیل می‌شود،‌ شاهد اتصال آن به دنیای اینترنت هستیم که این موضوع تنها آغاز سفر و ماجراجویی جدید رالف و ونلوپه است که در ابتدا آن‌ها به دنبال یک بازی مسابقه‌ای جدید برای ونلوپه هستند و حال مشخص می‌شود که این تنها بخشی از اتفاقات این انیمیشن سینمایی خواهد بود و در ادامه شاهد اتفاقات بیشتری هستیم. در ابتدای تریلر آهنگ Zero از گروه Imagine Dragons پخش می‌شود که به‌صورت اختصاصی برای انیمیشن Ralph Breaks the Internet خوانده و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet در اسفند سال گذشته و دومین تریلر این انیمیشن در ماه خرداد امسال منتشر شده بود. علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید: 

Ralph Breaks the Internet Poster

جان سی ریلی، سارا سیلورمن، گل گلدوت، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون، برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده