نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

حضور گل گدوت در انیمیشن Ralph Breaks the Internet تایید شد

شرکت والت دیزنی با انتشار تیزری از حضور گل گدوت برای صداپیشگی یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Ralph Breaks the Internet خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشه جدیدی در انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) تایید و اعلام شده است. گل گدوت که او را بیشتر برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به واندر وومن در فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) می‌شناسیم، به جمع صداپیشگان این انیمیشن اضافه شده و صداپیشگی یک شخصیت جدید به‌نام شنک (Shank) را بر عهده داشته است. طبق توصیف منتشر شده از این شخصیت،‌ شنک یک راننده مسابقه سر سخت و بسیار با استعداد در یک بازی آنلاین به‌نام Slaughter Race است. در دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار)، زمانی که رالف و ونلوپه به دنبال یک جانشین برای ونلوپه در بازی Sugar Rush هستند، با شنک ملاقات می‌کنند که البته ونلوپه قصد دارد تا با شنک در یک مسابقه نیز رقابت کند. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی از شخصیت شنک در این انیمیشن مورد انتظار را مشاهده کنید:

Ralph Breaks the Internet

علاوه بر این، شرکت والت دیزنی تریلر کوتاهی را نیز از انیمیشن Ralph Breaks the Internet که مدتی پیش والت دیزنی پسوند Wreck-It Ralph‌ 2 را برای کوتاه‌کردن اسم این انیمیشن حذف کرد، منتشر کرده است که تمرکز این ویدیو که زمانش حدود یک دقیقه است، روی معرفی شخصیت شنک با صداپیشگی گل گدوت است که در طول آن با رالف و ونلوپه آشنا می‌شود و در ادامه شاهد مسابقه بین شنک و ونلوپه نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Ralph Breaks the Internet به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون، برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است. جان سی ریلی، سارا سیلورمن، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده