نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷

انتشار تصویری جالب از واکین فینیکس در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم جوکر

به‌تازگی تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Joker منتشر شده که در آن شاهد حضور جالب واکین فینیکس در حال استراحت هستیم.

فیلمبرداری و تولید فیلم Joker (جوکر) در شهر نیویورک همچنان ادامه دارد و طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم جوکر منتشر شده است. تاد فیلیپس، کارگردان و نویسندن فیلمنامه این فیلم، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصویر شاهد استراحت واکین فینیکس با گریم جوکر هستیم که در حال کشیدن سیگار است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Joker BTS Photo

فیلم Joker قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است. گفته می‌شود که این فیلم مشابه دیگر فیلم‌های دی‌ سی (DC) نخواهد بود و بیشتر به فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی)، شباهت خواهد داشت. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. اسکات سیلور، نویسنده فیلم 8Mile، به فیلیپس در نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر کمک کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده