نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

عوامل فیلم اختصاصی جوکر قصد استخدام مارک مارون را دارند

به‌تازگی عنوان شده که عوامل ساخت فیلم اختصاصی جوکر (Joker) با بازی واکین فینیکس به دنبال استخدام بازیگر محبوب سریال گلو (GLOW) یعنی مارک مارون هستند. 

سریال Glow که محبوبیت زیادی به‌دست آورده و توانسته جایزه امی را هم کسب کند، کم کم به پایان فصل دوم خود نزدیک می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که مارک مارون، بازیگر ستاره‌ی این مجموعه تلویزیونی، پروژه‌ی جدید بسیار خوبی پیدا کرده که می‌تواند در زمان وقفه‌ی پخش فصل سوم، در آن همکاری داشته باشد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نقل از سایت خبری ورایتی و منابع آن، مارک مارون در حال مذاکره با عوامل ساخت فیلم Joker (جوکر) است. در صورت توافق، او به تیم بازیگری و واکین فینیکس می‌پیوندد. این فیلم مورد انتظار قرار است توسط تاد فیلیپس کارگردانی شود.

علاوه بر واکین فینیکس، همانطور که در خبرهای قبلی هم اعلام شده بود، دو بازیگر دیگر یعنی رابرت دنیرو و همچنین فرانسیس کانروی هم در تیم بازیگری این مجموعه حضور دارند. براساس این گزارش جدید ورایتی، مارون در صورت توافق قرار است نقش یکی از عوامل برنامه‌ی تاک شوی رابرت دنیرو را بر عهده داشته باشد. او به نوعی نقش مهمی در زندگی شخصیت فینیکس دارد و در نهایت باعث می‌شود که او دیوانه و بعد از آن هم در قالب هویت شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت ظاهر شود.

تاد فیلیپس علاوه بر کارگردانی، در پروژه تولید این فیلم مورد انتظار کمپانی برادران وارنر، نقش یکی از نویسنده‌ها را هم بر عهده دارد. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم جوکر قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) اکران شود.

عوامل داخلی این کمپانی باری دیگر به این موضوع اشاره کردند که جرد لتو، بازیگر نقش شخصیت جوکر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) قرار نیست کنار برود و همچنان پروژه تولید فیلم جوکر دیگری سر جای خود قرار دارد. آن فیلم در دنیای سینمایی دی سی جریان دارد و این تصویر واکین فینیکس در نقش جوکر، هیچ تاثیری روی اثر دیگری نخواهد داشت. جرد لتو همچنان قرار است نقش شخصیت جوکر را در اثر آینده‌ی دنیای سینمایی دی سی ایفا کند.

آخرین کار خوب و مهمی که اخیرا مارک مارون در آن دیده شده، سریال گلو از شبکه نتفلیکس است که توسط سم سیلویا کارگردانی شد. حضور مارون در این مجموعه تلویزیونی کمدی باعث شد تا بتواند بهترین نظرات منتقدان در طی کارنامه‌ی حرفه‌ای خود را به‌دست بیاورد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده