نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

عوامل فیلم جوکر در حال مذاکره با زازی بیتس هستند

به‌تازگی اعلام شده که عوامل فیلم اختصاصی جوکر (Joker) در حال مذاکره با بازیگر فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) یعنی زازی بیتس هستند و احتمالا او به این تیم اضافه شود.

چندی پیش کمپانی برادران وارنر به‌طور رسمی اعلام کرد فیلم Joker (جوکر) که داستان آن قرار است گذشته و ریشه‌های این شخصیت را به تصویر بکشد و واکین فینیکس نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کند، در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما می‌رود. حال بعد از گذشت مدتی، خبر کوچک دیگری درباره احتمال اضافه شدن یک بازیگر به این تیم منتشر شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که عوامل فیلم جوکر در حال مذاکره با زازی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) و سریال Atlanta (آتلانتا) هستند تا در صورت توافق، او را به تیم بازیگری بیاورند. در صورتی که زازی بیتس این قرارداد را امضا کند، نقش یک مادر به او داده می‌شود. این مادر که به تنهایی زندگی خود را می‌چرخاند، به مردی «دل می‌بندد» که بعد از مدتی تبدیل به جوکر می‌شود.

این اطلاعات کوتاه، تنها چیزی است که در حال حاضر منتشر شده و خبر دیگری حول محور وضعیت فعلی فیلم اخصاصی جوکر منتشر نشده است. حال مشخص نیست که این مذاکره‌ی بین زازی بیتس و کمپانی برادران وارنر قرار است تا کی ادامه داشته باشد و نتیجه‌ی آن چه خواهد بود. تا به این لحظه، زازی بیتس تنها فردی است که علاوه بر واکین فینیکس، نامش برای ایفای نقش در این اثر مورد انتظار مطرح شده است. فیلم اختصاصی و مورد انتظار جوکر، توسط تاد فیلیپس، کارگردان سری فیلم The Hangover (خماری) کارگردانی خواهد شد. علاوه بر کارگردانی، تاد فیلیپس نویسندگی این اثر را هم در کنار اسکات سیلور بر عهده دارد. اسکات سیلور نویسندگی فیلم The Fighter (مبارز) و فیلم 8 Mile را که برنده‌ی جایزه اسکار هم هستند، بر عهده داشته است.

Phoenix

براساس گزارش قبلی، بودجه‌ی ساخت فیلم اختصاصی جوکر، «تنها» حدود ۵۵ میلیون دلار خواهد بود. ما در این اثر شاهد داستان گسترده‌ای از منشاء و گذشته‌ی جوکر خواهیم بود که چگونه توسط جامعه نادیده گرفته شده است. همچنین گفته شده که این اثر، سبکی «جنایی-درام» دارد. چندی پیش، واکین فینیکس در طی یکی از مصاحبه‌هایش درباره این موضوع صحبت کرد که چرا به این پروژه جذب شده است:

من همیشه احساس می‌کردم که انگار، شخصیت‌هایی در دنیای کتاب‌های کمیک وجود دارند که فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز هستند و لیاقت فرصتی برای دیده شدن و همچنین مطالعه شدن را دارند. بنابراین من فکر می‌کنم که تاد فیلیپس هم جذابیت را در همین ایده دید و با من موافق بود.

این فیلم اختصاصی جوکر که توسط واکین فینیکس ایفا می‌شود، هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی دی سی و نسخه‌ای از شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت که توسط جرد لتو ایفا شده بود، ندارد. همچنین علاوه بر این، گفته شده که این فیلم، هیچ تاثیری روی نحوه‌ی ایفای نقش جرد لتو در آثار آینده ندارد؛ آثاری مانند فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) و فیلم اختصاصی جوکر که در دنیای سینمایی دی سی ساخته می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده