نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

برت کالن نقش توماس وین را در فیلم جوکر بازی می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، برت کالن به جمع بازیگران فیلم Joker اضافه شده و قرار است نقش توماس وین را در این فیلم بازی کند.

به‌تازگی اولین تصویر رسمی از فیلم Joker (جوکر) منتشر شده است که در آن واکین فینیکس را برای اولین‌بار در نقش این ابرشرور دنیای دی سی (DC) مشاهده می‌کنیم. فینیکس قرار است نقش آرتور فلک ملقب به جوکر را در این فیلم بازی کند که فیلمبرداری و تولید آن نیز آغاز و تصاویری نیز از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران فیلم جوکر اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ComicBook منتشر کرده، برت کالن به جمع بازیگران فیلم Joker اضافه شده است. او در واقع جانشین الک بالدوین شده که تنها مدت کوتاهی پس از پیوستن به فیلم جوکر، از این پروژه جدا شد.

با اینکه نقش کالن در فیلم Joker رسما تایید نشده است، اما ComicBook ادعا می‌کند که او قرار است نقش توماس وین،‌ پدر بروس وین را در این فیلم بازی کند. کالن سابقه حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی یا کامیک بوکی را در کارنامه دارد. او بیشتر برای بازی در نقش بارتون بلیز در فیلم Ghost Rider (گوست رایدر) و بایرون گیلی در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) شناخته شده است. همچنین کالن در سریال‌هایی چون سریال Lost (لاست) و سریال Person of Interest (فرد تحت نظر) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر این، فهرست رسمی بازیگران فیلم جوکر تایید و اعلام شده است که طبق آن، واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، زازی بیتز در نقش یک مادر تنها، مارک مارون در یک نقش نامشخص، گلن فلشلر در یک نقش نامشخص، بیل کمپ در یک نقش نامشخص و فرانسیس کانروی در نقش مادر جوکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده