نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازیگر سریال American Horror Story به فیلم اختصاصی جوکر پیوست

فرانسیس کانروی، بازیگر سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم Joker پیوست و قرار است نقش مادر واکین فینیکس را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری The Wrap در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب یعنی فرانسیس کانروی، بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) به جمع بازیگران یکی از مورد انتظارترین آثار جدید کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Joker (جوکر) پیوسته است. براساس این گزارش، فرانسیس کانروی قرار است نقش مادر شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت آینده را ایفا کند.

او به بازیگری که تا به امروز سه بار نامزد دریافت جایزه‌ی آکادمی یا همان اسکار شده است، یعنی واکین فینیکس پیوسته است. از طرف دیگر، همانطور که پیشتر هم اعلام شده، واکین فینیکس برای ایفای نقش شخصیت شرور اصلی داستان یعنی همان جوکر انتخاب شده است. زازی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) و سریال Atlanta (آتلانتا) و همچنین رابرت دنیرو، بازیگر فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) که دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده هم احتمال اضافه شدن به این لیست را دارند. در حال حاضر هم بیتس و هم دنیرو در حال مذاکره با کمپانی سازنده هستند تا در صوت توافق به تیم بازیگری فیلم جوکر اضافه شوند. در صورتی که زازی بیتس این قرارداد را امضا کند، نقش یک مادر به او داده می‌شود. این مادر که به تنهایی زندگی خود را می‌چرخاند، به مردی «دل می‌بندد» که بعد از مدتی تبدیل به جوکر می‌شود. از طرف دیگر هم به نظر می‌رسد که در صورت توافق، رابرت دنیرو قرار است میزبان یک برنامه‌ی تاک شو باشد که نقش مهم و کاملی در داستان گذشته‌ی جوکر دارد.

تاد فیلیپس، کارگردان سری فیلم The Hangover (خماری) قرار است کارگردانی فیلم اختصاصی و مورد انتظار جوکر را بر عهده داشته باشد. همانطور که در گزارش‌های پیشین هم گفته شده بود، بودجه‌ی ساخت فیلم جوکر، تنها حدود ۵۵ میلیون دلار خواهد بود. تاد فیلیپس علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این اثر را هم در کنار اسکات سیلور بر عهده دارد. اسکات سیلور نویسندگی فیلم The Fighter (مبارز) و فیلم 8Mile را که برنده‌ی جایزه اسکار هم هستند، بر عهده داشته است. جزئیات فیلمنامه‌ی این اثر هنوز در غل و زنجیر و در تیمارستان آرکهام قرار دارد. با این حال انتظار می‌رود که اتفاقات و جریانات این اثر در شهر گاتهام رخ دهد و مربوط به اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراحل تولید این فیلم در ماه سپتامبر سال جاری میلادی و همچنین شهر نیویورک آغاز می‌شود. کمپانی برادران وارنر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که فیلم جوکر در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده