نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

جمعه دوم آذر بزرگترین حراج سال بامیلو برگزار می‌شود

هفته آینده و در روز جمعه،‌ دوم آذر ماه، بامیلو برای بار چهارم بزرگ‌ترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند.

جمعه دوم آذر ماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو به‌عنوان بنیان‌گذار حراج‌های اینترنتی در ایران، قصد دارد امسال این رویداد را در روز جمعه دوم آذرماه ۱۳۹۷ و تنها به مدت ۲۴ ساعت برگزار کند. بامیلو، بزرگترین بازار اینترنتی ایران، با مشارکت بیش از ۳ هزار فروشنده و ۱۰۰ هزار کالا امسال آماده است تا امکان خرید به‌صرفه را برای همه مردم ایران طی این حراج فراهم کند.

امسال با توجه به شرایط بازار و تنگنای برخی از فروشندگان برای ارائه برخی از کالاهای خاص، بامیلو سعی کرده است تا بیشتر لوازم ضروری مرتبط با سبد روزانه خانوار مثل مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی را که خریداران در تهیه آنها در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده‌اند بیش از پیش فراهم کند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته حراج2آذر بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران ایرانسل برگزار می‌شود تا همه کاربران ایرانی بتوانند به راحتی در این روز به صورت اینترنتی خرید کنند.

از دیگر همراهان بامیلو در حراج2آذر سال ۱۳۹۷ می‌توان به باشگاه مشتریان بانک ملت و پات اشاره کرد. امسال حراج2آذر تنها در یک روز برگزار می‌شود و همه مردم می‌توانند از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه تا پایان روز کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های منحصربه‌فرد در بامیلو خریداری کنند. امسال برخی از کالاها با تخفیف‌های استثنایی به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن بامیلو در نظر گرفته شده است. همه کاربران اندروید و iOS می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ این اپلیکیشن را دانلود کنند.

بامیلو برای نخستین بار ۶ آذر ۱۳۹۴ این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . ۵ آذر ۱۳۹۵ بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش را شکست. سال گذشته در بازار اینترنتی بامیلو، بیش از ۷۵۰۰۰۰ کالا به فروش رسید و نکته جالب اینکه بیش از ۸۰ درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستین خرید خود از بامیلو را همزمان با این حراج تجربه کردند.

سال ۱۳۹۶ برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آیفون و پلی استیشن در کمتر از ۳ ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98درصدی در کمتر از ۳۰ ثانیه خریداری شدند. همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

تامین‌کنندگان بازار اینترنتی بامیلو امسال نیز کالاهای متنوعی شامل کالاهای ضروری مثل مواد غذایی، پوشک و برخی از لوازم الکترونیک پرمصرف را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند کرد.

بازار اینترنتی بامیلو، به عنوان اولین و بزرگترین بازار اینترنتی کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی در ایران شروع کرد و طی این بازه زمانی، با همکاری بیش از ۱۶ هزار تامین کننده و ارائه بیش از ۵۰۰ هزار قلم کالا به مخاطبین، تاکنون موفق به کسب سهم ۳۵ درصدی در این بازار شده است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به بامیلو مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده