// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

بازی جدید توسعه دهنده سابق استودیو Telltale معرفی شد

مارک دارین، از اعضای سابق استودیو تل تیل، با تاسیس استودیویی جدید، از بازی خود با نام Nick Bounty and the Dame with the Blue Chewed Shoe رونمایی کرد.

یکی از اخبار بازی که اخیرا جامعه بازی‌های ویدیویی را در غم فرو برد مربوط به اخراج شدن کارمندان استودیو تل تل گیمز (Telltale Games) می‌شد؛ البته پس از آن سازندگان اعلام کردند که قصد دارند با همکاری استودیو اسکای باند (Skyboud) قسمت‌های آخر بازی The Walking Dead را توسعه دهند و پایان این مجموعه را مشخص کنند. در این میان، از اخبار خوشحال کننده‌ای که امروز منتشر شد می‌توان به معرفی پروژه جدیدی اشاره کرد که به دست یکی از اعضای سابق این استودیو در حال ساخت است. مارک دارین، نویسنده و طراح سابق تل تیل، به تازگی از استودیو خود با نام پین هد (Pinhead) و پروژه جدیدش برای پی سی رونمایی کرد.

بازی جدید استودیو پین هد که در سبک کمدی و ماجراجویی در دست ساخت قرار دارد با نام Nick Bounty and the Dame with the Blue Chewed Shoe معرفی شده است. این بازی که جلوه‌های آن با حال و هوای فیلم‌های قدیمی ساخته شده است، بازیکنان را در جایگاه کاراگاه باهوشی قرار می‌دهد. کاراگاه یاد شده برای حل کردن پرونده‌های خود در خیابان‌ها به دنبال پیدا کردن سرنخ می‌رود. بازیکنان اجازه دارند که سه کاراکتر را برای همراهی انتخاب کنند که البته این موضوع با توجه به قابلیت‌ کاراکتر‌ها شخصی سازی می‌شود.

مارک دارین، بنیان گذار استودیو پین هد، با معرفی بازی جدید خود گفت:

در استودیو پین هد ما به راه‌های مختلف برای ساخت یک محصول برای ارائه یک گیم پلی معمایی و خط داستانی گیرا باور داریم. Nick Bounty and the Dame with the Blue Chewed Shoe در واقع قصد دارد که حس و حال یک بازی قدیمی با سبک اشاره و کلیک را به کاربران منتقل کند که در آن می‌توانند طعم یک اثر طنزآمیز و کاراگاهی را بچشند.

پس از تعطیل شدن ناگهانی استودیو تل تیل، من قصد دارم که تجربه‌ ۱۴ ساله خود را در یک محصول جای دهم و به ساخت بازی‌های ویدیویی ادامه دهم. استودیو پین هد این موقعیت را برای من فراهم کرده است تا بتوانم اثری را که طرفداران لیاقت آن را دارند، توسعه دهم.

سازنده بازی Nick Bounty and the Dame with the Blue Chewed Shoe برای جمع‌آوری بودجه توسعه این بازی به سایت کیک استارتر رفت و صفحه‌ پروژه خود را راه‌اندازی کرد. اگر تمایل دارید که یکی از حامیان مالی این پروژه شوید می‌توانید از طریق این لینک به صفحه آن مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد بازی جدید عضو سابق استودیو تل تیل با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده