نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

ادامه فصل آخر بازی The Walking Dead با همکاری Skybound ساخته می‌شود

کمپانی Skybound Games، اعلام کرد که ادامه فصل آخر بازی The Walking Dead استودیو تل‌تیل گیمز ساخته خواهد شد. 

Skybound Games بخش مربوط به بازی‌های ویدیویی کمپانی Skybound Entertainment است که توسط رابرت کرکمن، خالق مجموعه کمیک The Walking Dead تاسیس شده است. پس از تعطیل شدن استودیو تل‌تیل گیمز، آینده مجموعه The Walking Dead این شرکت هم که در فصل آخر قرار داشت، تحت‌شعاع قرار گرفت. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی و طی رویداد کامیک‌کان شهر نیویورک، Skybound Games اعلام کرده که با تل‌تیل گیمز برای توسعه ادامه فصل پایانی بازی به توافق رسیده‌اند. متن توییت منتشر‌شده توسط این کمپانی به‌شرح زیر است:

ما از اینکه می‌توانیم اعلام کنیم با تل‌تیل گیمز برای ساختن ادامه فصل پایانی بازی The Walking Dead به توافق رسیده‌ایم بسیار خوشحال هستیم. پس بیایید باهم، داستان کلمنتاین را به پایان برسانیم! خبر‌های بیش‌تر به‌زودی منتشر می‌شوند. 

همچنین با توجه اعلام سایت ورایتی، کمپانی Skybound Games قصد دارد تا برای ساخت ادامه فصل آخر بازی، با بازیسازانی کار کند که سابقه کار روی این پروژه را داشته‌اند. رابرت کرکمن همچنین با اشاره به جدا شدن اندرو لینکولن از سریال The Walking Dead، اعلام کرد که وی، اصلا دوست ندارد که امسال، هم اندرو لینکولن از این سریال جدا شود و هم داستان کلمنتاین بدون پایانی مشخص به‌انتها برسد و به همین دلیل هم تصمیم گرفته‌اند تا ادامه این بازی را بسازند. 

بدون شک ساخته شدن ادامه فصل پایانی بازی، خبر خوبی برای طرفداران آن به‌شمار می‌رود. آخرین قسمت منتشر‌شده از این بازی، اپیزود دوم بود که در نقد زومجی، نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

قسمت دوم از فصل آخر بازی The Walking Dead از لحاظ داستانی همچنان جذابیت بالای خودش را حفظ می‌کند و بیش از پیش به کاراکترهای مهم خود می پردازد و از پتانسیل بالای آن‌ها در ارتباط با کلمنتاین به خوبی بهره می‌برد و به کمک روایتی متفاوت‌تر هرگز خسته‌کننده نمی‌شود. گیم‌پلی بازی نسبت به قسمت قبلی چند المان جدید معرفی می‌کند که البته بدون اشکال هم نیستند، اما تنوع قابل‌قبولی به اثر می‌بخشند. با این حال، شاید دردناک‌ترین مسئله این است که احتمالا هرگز شاهد پایان یافتن این فصل نخواهیم بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده