نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری فیلم New Mutants آغاز شد

جاش بون از آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار میوتنت‌های جدید (New Mutants) خبر داد.

مدتی پیش تصویری در اینستاگرام منتشر شد که در آن برخی از بازیگران فیلم New Mutants در شهر بوستون آمریکا حضور داشتند. اکنون جاش بون، کارگردان این فیلم، با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود از آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم فرعی مجموعه مردان ایکس (X-Men) خبر داده است. در این تصویر کلاکت فیلم دیده می‌شود و علاوه بر نام بون، نام پیتر دمینگ به عنوان فیلمبردار این صحنه نیز به چشم می‌خورد. روی این کلاکت تصویر سریال Growing Pains نیز دیده می‌شود که به‌جای کلمه o این سریال از علامت گروه X-Men استفاده شده است. به نظر می‌رسد که فیلم New Mutants با نام تولیدی Growing Pains تولید و فیلمبرداری خواهد شد.

میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم New Mutants رسما تایید و اعلام شده است. براگا در واقع جانشین کلیر تمپل برای نقش دکتر ریز شده است. هیتون اخیرا ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که در آن اولین روز فیلمبرداری این فیلم را نشان می‌دهد که او به همراه دیگر بازیگران فیلم در حال رفتن به سر محل فیلمبرداری است.

با این حال، برای دیدن اولین تصاویر رسمی از فیلم New Mutants، به‌خصوص اولین تصویر گروهی شخصیت‌های این فیلم، باید کمی بیشتر صبر کنیم. فیلمبرداری و تولید این فیلم در مونترال کانادا انجام خواهد شد و طبق گفته بون، این اثر قرار است اولین فیلم ترسناک مجموعه X-Men باشد. بون اضافه کرد که آن‌ها هیچ هدفی برای نجات دنیا ندارند و قرار نیست تلاشی نیز برای این موضوع کنند. آن‌ها در فیلم New Mutants تنها تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند و بتوانند به زندگی خود ادامه بدهند.

فیلم New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده