// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

انتخاب نقش آکوامن برای جیسون موموآ غیرمنتظره بوده است

جیسون موموآ در مصاحبه جدیدش به این نکته اشاره کرده که انتظار حضور در یک نقش منفی را داشته است که در نهایت کارش به آکوامن کشیده می‌شود.

زمان زیادی تا اکران Justice League، موردانتظارترین فیلم دنیای سینمایی دی‌ سی، باقی‌ نمانده و به همین دلیل هم مدتی است که تور رسانه‌ای این فیلم در سرتاسر جهان آغاز شده و در این بین، بازیگران و سایر عوامل فیلم به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ می‌دهند. جیسون موموآ هم که خیلی‌ها چشم انتظار مشاهده هنرنمایی‌اش در نقش آکوامن هستند در جریان یکی از مصاحبه‌هایش با هندوستان تایمز، به این نکته اشاره کرد که قبل از اینکه زک اسنایدر به او بگوید قرار است در نقش آکوامن ظاهر شود، فکر می‌کرده است که باید نقش یکی از دشمنان بتمن را ایفا کند.

پس از اکران فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice و فروش خوبش در سینماها بود که کمپانی برادران وارنر برنامه‌های خودش را برای گسترش دنیای سینمایی دی‌سی اعلام کرد و از همان موقع شایعاتی در مورد اینکه چه کسانی قرار است نقش دیگر شخصیت‌های این دنیای سینمایی را ایفا کنند، ایجاد شد. در ابتدا تصور بر این بود که جیسون موموآ قرار است نقش مارشن من‌هانتر را ایفا کند یا اینکه به عنوان شخصیت شرور دومزدی وارد دنیای سینمایی دی‌سی شود. با این حال، تمام شایعات با قرار گرفتن او در نقش آکوامن از بیخ و بن رد شدند و جیسون عهده‌دار نقشی شد که برای خودش هم غیرمنتظره بود. وی در این مورد می‌گوید:

وقتی زک اسنایدر برای اولین بار با من روبرو شد، کمی برایم مرموز بود، چرا که وقتی من برای تست داخل رفتم، او از من خواست که دیالوگ‌های بتمن را اجرا کنم و از آن‌جایی که پیش‌تر بن افلک برای نقش بتمن انتخاب شده بود، کمی مشکوک شدم و متن را با حالت خاصی اجرا کردم، گویا اصلا توجهی نداشتم که آنجا چه نوشته شده است. پس از آن زک از من پرسید که اصلا می‌دانی من چه نقشی را از تو می‌خواهم؟ و من گفتم بله البته. من قرار است در نقش یک آنتاگونیست یا یک شخصیت شرور که با بتمن مبارزه می‌کند، بازی کنم. در این موقع بود که او به من گفت جالب به نظر می‌رسد ولی من می‌خواهم که نقش آکوامن را بازی کنی.

حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن تنها به فیلم Justice League خلاصه نخواهد شد و احتمالا در فیلم‌های Aquaman و Justice League 2 هم شاهد نقش‌آفرینی وی خواهیم بود. به ویژه اینکه حضور بسیار کوتاه آکوامن در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» باعث شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد وی مطرح شود و طرفداران هم مشتاق هستند تا بیشتر در مورد این کاراکتر اطلاعات کسب کنند.

فیلم Justice League که مهم‌ترین ابرقهرمانان دی‌سی را در خود جای داده است، در تاریخ ۲۶ آبان اکران خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده