// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Brutal Street 2

بازی موبایل Brutal Street 2 جزو آن دسته از بازی‌های موبایلی است که به‌خوبی حال و هوای بازی‌های مبارزه‌ای خیابانی را به مخاطب القا می‌کند.

بازی‌های مبارزه‌ای همیشه از طرفداران خاصی روی پلتفرم‌های موبایل برخوردار بوده‌اند. حال اگر این بازی‌های مبارزه‌ای به صورت خیابانی یا همان شورش خودمان باشد، از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود و مخاطبان زیادی را می‌تواند به خود جذب کند. بازی موبایل Brutal Street 2 دقیقا همان اثری است که این روزها جای آن روی پلتفرم موبایل خالی است تا مخاطب به واسطه مبارزه کردن در خیابان‌ها و کشتن اراذل و اوباش و باس فایت‌ها، تجربه‌ای جدید از بازی‌های مبارزه‌ای کسب کند. بازی اندروید و آیفون Brutal Street 2 صرفا از داستان خاصی بهره نمی‌برد و شما باید دو دختر مدرسه‌ای را که توسط یک گروه خلافکار دزدیده می‌شوند نجات دهید.

بازی موبایل Brutal Street 2

کنترل تیم و استفاده از قابلیت‌های افراد یکی از موارد جذاب بازی Brutal Squad 2 است

حال در جریان نجات دادن دخترهای دزدیده‌شده باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارید و در محیط‌های مختلف با خلافکارها و اراذل و اوباش مبارزه کنید. با شروع بازی، تنها خودتان به‌عنوان یک مبارز در خیابان‌های شلوغ در حال مبارزه کردن خواهید بود و رفته رفته، با پیش‌روی در بازی شخصیت‌های دیگری نیز به جمع شما اضافه خواهند شد تا در کنارتان مبارزه کنند. به عبارتی در دنیای بازی Brutal Street 2 شما جدای از شخصیت اصلی باید سایر شخصیت‌های تیم‌تان را نیز رهبری کنید. برای مثال فرض کنید مبارزه‌‌ای را در پیش دارید که خلافکاران از طریق اسلحه به سمت شما شلیک می‌کنند. حال باید پشتیبان تیم خود را طوری کنترل کنید که شخصیت اصلی را Heal کند و شخصیت اصلی را در دل مبارزه قرار بدهید و از طرفی تیرانداز تیم‌تان را روی تیراندازهای تیم مقابل تنظیم کنید تا سریعا آن‌ها را از پای درآورد. در این میان باید مراقب نوار سلامت سایر هم‌تیمی‌ها یا حتی پشتیبان تیم نیز باشید. شاید در مراحل اولیه ساختار بازی و مبارزات نیازمند دقت بالایی در موارد ذکر شده نباشد، ولی وقتی به مراحل آخر یا باس فایت‌ها می‌رسید، باید حسابی حواس‌تان جمع باشد؛ وگرنه در کسری از ثانیه خواهید مرد.

پول و آیتم‌های خود را بیهوده خرج نکنید، زیرا بخش لول‌آپ و شخصی‌سازی از اهمیت بالایی برخوردار است

همچنین در طول مبارزات آیتم‌های متعددی نظیر پول و اسلحه و مواد خوراکی روی زمین می‌افتند که باید آن‌ها را بردارید تا نوار سلامت شما بهبود پیدا کند یا آیتم‌های مختلفی را دریافت کنید. در پایان هر مرحله، مقداری پول و آیتم جهت شخصی‌سازی و لول‌آپ به دست می‌آورید. حال در بیرون از بازی، در جایی که می‌خواهید مراحل را انتخاب کنید، بخش‌های متعددی نظیر شخصی‌سازی شخصیت‌ها و ارتقای آن‌ها قرار داده شده است. هر شخصیت یک سری سیستم لول‌آپ دارد که با خریداری اسلات‌های‌شان، در واقع شخصیت خود را ارتقا می‌دهید. همچنین در بخش شخصی‌سازی می‌توانید کلاه، لباس یا سلاح‌های جدیدی را انتخاب کنید که نسبت به اسلحه‌ یا لباس قبلی شما، قوی‌تر هستند یا اینکه آن‌ها را تقویت کنید. همچنین پس از تقویت کردن می‌توانید آن‌ها را با آیتم‌های قبلی که دارید ترکیب و آیتم‌ اصلی را قوی‌تر کنید. به عبارتی سطح آن را بالا ببرید که هر آیتم تا پنج سطح قابل ارتقا است.

بازی موبایل Brutal Street 2

از این‌رو همیشه آیتم‌ها و پول خود را برای شخصیت‌هایی خرج کنید که می‌دانید در تیم شما مفید هستند. برای اینکه بتوانید بهترین تیم را داشته باشید، حتما از یک پشتیبان و یک تیرانداز در تیم خود استفاده کنید. وجود این دو شخص مهم‌تر از هر چیز دیگری است و می‌تواند برد و باخت شما را تعیین کند. همچنین همیشه سعی کنید از قدرت‌ها و قابلیت‌های شخصیت‌ها مدام استفاده کنید و با خود نگویید که بگذار در زمان مناسب از آن استفاده می‌کنم! هرچه سریع‌تر دشمنان را از بین ببرید، در انتهای مرحله‌ای که در آن هستید راحت‌تر خواهید بود؛ زیرا رفته رفته بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

در آخر، بازی مبارزه‌ای اندروید و آیفون Brutal Squad 2 به واسطه طراحی‌ها و گرافیکی که دارد، تجربه‌ای جدید و جذاب را در اختیارتان قرار می‌دهد و نوع مبارزات و کنترل تیم نیز، به شکلی است که هیچ‌وقت شما را خسته نخواهد کرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Brutal Street 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده