نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

مدت زمان رسمی فیلم Justice League مشخص شد

کمپانی برادران وارنر مدت زمان رسمی فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر مدت زمان رسمی و درجه سنی فیلم Justice League را تایید و اعلام کرده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Manabyte و AMC منشر کرده‌اند، مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار قرار است ۱۲۱ دقیقه یا ۲ ساعت و یک دقیقه باشد. بدین ترتیب، فیلم Justice League به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی تبدیل خواهد شد. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با مدت زمان ۱۵۱ دقیقه و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با مدت زمان ۱۴۳ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی هستند.

فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با مدت زمان ۱۴۱ دقیقه و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با مدت زمان ۱۲۳ دقیقه، در رتبه‌های بعدی طولانی‌ترین فیلم‌های این دنیای سینمایی قرار دارند. علاوه بر این، درجه سنی فیلم Justice League نیز اعلام شده است. طبق گفته کمپانی برادران وارنر،‌ این فیلم با درجه سنی PG-13 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم Justice League بر عهده زک اسنایدر بوده است و کریس تریو و جاس ویدون کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر اساس داستانی از اسنایدر و تریو، بر عهده داشته‌اند. همچنین ویدون فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League را نیز بر عهده داشته است. گفته می‌شود که فیلمبرداری دوباره این فیلم شامل فیلمبرداری صحنه‌های جدید و اضافه نیز شده و همچنین بخش زیادی از این فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شده است. طبق گفته کسانی که نسخه نهایی فیلم Justice League را تماشا کرده‌اند، دو شخصیت لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ و آیریس وست با بازی کرسی کلمنز، از نسخه اکران این فیلم حذف شده‌اند.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده