// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تاریخ دقیق انتشار بازی Doom برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی بتسدا با انتشار ویدیویی جدید، تاریخ دقیق انتشار بازی Doom را برای نینتندو سوییچ مشخص کرد.

شهریورماه گذشته، کمپانی بتسدا در اقدامی غافل‌گیر کننده در جریان برنامه اینترنتی Nintendo Direct اعلام کرد که بازی Doom برای سوییچ منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ دقیق انتشار بازی Doom برای نینتندو سوییچ را مشخص کردند و قرار شد که بازی در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) در دسترس طرفداران قرار بگیرد.

سازندگان پیش‌تر تعطیلات سال جاری میلادی را به‌عنوان تاریخ حدودی عرضه این بازی اعلام کرده‌ بودند و تصمیم گرفته‌ بودند که تاریخ دقیقی را برای آن مشخص نکنند. علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار پورت سوییچ بازی Doom، سازندگان ویدیوی جدیدی نیز منتشر کرده‌اند که در آن شاهد صحبت‌های سازندگان پیرامون توسعه پورت سوییچ آن هستیم.

محتویات بازی به طور کامل در نسخه سوییچ آن جای گرفته است که این محتویات شامل حالت کمپین تک‌نفره، حالت آرکید، بخش چندنفره و تمامی بسته‌های الحاقی این بازی می‌شود. البته چندی پیش مشخص شد که نسخه سوییچ این بازی شامل بخش ویرایشگر مرحله یعنی حالت SnapMap نمی‌شود. برای اطلاع بیشتر می‌توانید در مطلبی دیگر، نگاهی به تریلر گیم‌پلی این بازی روی کنسول دستی نینتندو بیندازید. یکی دیگر از آثار کمپانی بتسدا، یعنی بازی Wolfenstein II: The New Colossus نیز برای عرضه روی نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است. البته سازندگان تاریخ دقیق عرضه این بازی برای سوییچ را مشخص نکردند و اعلام کردند که این نسخه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت‌ آپارات اقدام کنید

بازی Doom در سال ۲۰۱۶ میلادی در ابتدا برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد. بازی مذکور در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را از آن خود کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Doom را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Doom در قالب یک ریبوت توسعه یافته است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌های درگیرکننده یاد کرد. سلاح‌های مختلف، دشمنان متنوع و خشونت بالا، از دیگر محتویات جذاب این بازی به شمار می‌رود که در کنار گیم‌پلی سرعتی، یک تجربه نفس‌گیر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده