نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom فاقد ویرایشگر مرحله SnapMap است

بتسدا اعلام کرد نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom ویرایشگر مرحله SnapMap را ندارد.

سال گذشته بود که بتسدا سری Doom را با عرضه بازی Doom ریبوت کرده و گیم‌پلی سریع این بازی تیراندازی اول-شخص را برای بازیکنان کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه کرد. این در حالی بود که این مجموعه از زمان بازی Doom 3 در سال ۲۰۰۴، نسخه جدیدی دریافت نکرده بود. اخیرا در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو اعلام کرد این بازی محبوب استودیو id Software امسال برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. با این حال طبق جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد این نسخه از تمامی ویژگی‌های بازی بهره نخواهد برد.

بتسدا امروز اعلام کرد که نسخه سوییچ بازی Doom ویرایشگر مرحله SnapMap را ندارد. بازیکنان به لطف این ویرایشگر می‌توانند مراحل خودشان را به همراه تنظیمات گیم‌پلی دلخواه خلق کرده و در هر پلتفرمی بازی کنند.

با وجود اینکه تعداد فراوان نقشه‌ها و مراحل ساخته شده توسط کاربران به وسیله SnapMap در این نسخه وجود نخواهند داشت، تمامی بسته‌های الحاقی بازی به صورت رایگان در این نسخه وجود دارند. با این حال بازیکنانی که قصد دارند نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنند، فقط حالت داستانی بازی را روی کارتریج دریافت خواهند کرد. سپس یک آپدیت رایگان در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت که شامل بخش چندنفره خواهد بود. بازیکنانی که نسخه دیجیتالی بازی را از طریق eShop خریداری کنند، تمامی محتوای بازی را از طریق دانلود دیتای آن دریافت خواهند کرد.

بازی Doom تنها بازی ساخته شده توسط بتسدا نیست که نسخه سوییچ آن در رویداد نینتندو دایرکت رونمایی شد؛ در این رویداد همچنین از نسخه سوییچ بازی Wolfenstein II: The New Colossus هم رونمایی شد که قرار است سال آینده عرضه شود.

نسخه سوییچ بازی Doom در تعطیلات سال نوی میلادی برای جدیدترین کنسول نینتندو عرضه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید بررسی زومجی از بازی Doom را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده