// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Doom برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی نینتندو در رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که بازی Doom برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که عاشق بازی‌های تراندازی باشد و بازی Doom را تجربه نکرده باشد. بازی‌ای که سال پیش روانه بازار شد و در جریان آن حسابی آدرنالین خون شما بالا و پایین می‌شد. یک بازی تیراندازی هیجان انگیز با موسیقی پس زمینه عالی که مخاطب را به خوبی جذب خود می‌کرد.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، در رویداد خبری Nintendo Direct مشخص شد که بازی Doom برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. خبری خوشحال کننده برای مخاطبان بازی Doom روی نینتندو سوییچ که می‌توانند این بازی تیراندازی هیجان انگیز را روی کنسول هیبریدی خود تجربه کنند. متاسفانه نینتندو جزئیات تکمیلی حول این خبر را منتشر نکرد و تنها موارد مشخص شده، این است که بازی Doom در تعطیلات سال جاری روانه بازار خواهد شد.

همچنین نسخه نینتندو سوییچ این بازی بخش تک‌نفره و چندنفره را در اختیار دارد و تیم سازنده اعلام کرده است که در زمان عرضه، با انتشار یک به روزرسانی تمامی محتویات بخش چندنفره که تا به حال منتشر شده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. انتشار این خبر قطعا خیلی از مخاطبان دنیای سرگرمی را شگفت‌زده کرده است زیرا این اولین بار است که شاهد تایید یک بازی تیراندازی با خشونت و هیجان بالا روی نینتندو سوییچ هستیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Doom روی نینتندو سوییچ را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

درآخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده