نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر زمان عرضه بازی Middle Earth: Shadow of War منتشر شد

هم‌زمان با آغاز عرضه جهانی بازی Middle-earth: Shadow of War، استودیو مونولیث تریلر زمان عرضه این بازی را نیز منتشر کرده است.

بالاخره زمان عرضه بازی نقش‌آفرینی بسیار مورد انتظار استودیو مونولیث (Monolith Productions) یعنی بازی Middle-earth: Shadow of War فرا رسید و این استودیوی امریکایی روز گذشته با انتشار تریلری این بازی را منتشر کرد.

بازی Middle-earth: Shadow of War یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی است که استودیو مونولیث ساخت و توسعه آن و بخش سرگرمی‌های کمپانی برادران وارنر وظیفه‌ی انتشارش را بر عهده داشته است. Shadow of War دنباله قسمت قبلی این بازی یعنی بازی Middle-earth: Shadow of Mordor، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است. در این بازی که وقایع آن بین دو مجموعه هابیت‌ و ارباب حلقه‌ها جریان دارد، بازیکنان کنترل شخصیت تالیون را بر عهده خواهند داشت؛ در حالی که ارباب الف‌ها یعنی Celebrimbor نیز در این سفر شما را همراهی خواهد کرد. این دو قصد دارند تا با زیر پا گذاشتن سرزمین موردور، حلقه گمشده را بیابند و از آن برای تشکیل سپاهی برای شکست دادن سائورون استفاده کنند.

اگر از کاربران پی‌سی هستید و قصد تهیه این بازی را دارید، بد نیست بدانید همین چندی پیش بود که سردبیر وب‌سایت آی‌جی‌ان حجم مورد نیاز این بازی روی پی‌سی را چیزی حدود ۹۸ گیگابایت اعلام کرد. این در حالی است که نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی نیز چندان دست کمی از نسخه کامپیوتر ندارد و حجمی معادل ۷۰ گیگابایت از هارد دیسک دستگاه را اشغال خواهد کرد. 

بازی Middle-earth: Shadow of War در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نیز پی سی در دسترس است. شما می‌توانید تریلر لانچ این بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده