نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

حجم بازی Middle Earth: Shadow of War روی کامپیوتر مشخص شد

دَن اِستپلتون، سردبیر وب‌سایت آی‌جی‌ان، حجم بازی Middle Earth: Shadow of War در کامپیوتر را ۹۷.۷ گیگابایت اعلام کرد.

مطابق آخرین اخبار بازی، سردبیر وب‌سایت آی‌جی‌ان، دَن استپلتون (Dan Stapleton) اعلام کرد که بازی Middle Earth: Shadow of War مقدار ۹۷.۷ گیگابایت از فضای هارددیسک کامپیوتر شما را اشغال می‌کند.

بازی Middle-Earth: Shadow Of War یک بازی اکشن و جهان‌باز ساخته‌شده توسط استودیو مونولیث است که کمپانی برادران وارنر وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی در مسیر انتشارش فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است؛ از پرداخت‌های درون برنامه‌ای که بازخورد منفی طرفداران را به دنبال داشت و سروصدای زیادی به پا کرد تا بسته‌ی الحاقی Forthog Orc Slayer که نهایتا به صورت رایگان برای کاربران در نظر گرفته شد. حال و با توجه به اینکه تنها سه روز به انتشار این بازی زمان باقی است، حجم ۹۷.۷ گیگابایتی نسخه پی‌سی خبر از یک دانلود حجیم به طرفداران این مجموعه می‌دهد.

دن استپلتون اطلاعات مربوط به حجم بازی Middle Earth: Shadow of War روی کامپیوتر را در صفحه شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشت. او همچنین حجم نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی را ۶۹.۹۳ گیگابایت اعلام کرد که باز هم عدد بزرگی به حساب می‌آید، ولی به مراتب کمتر از نسخه‌ی پی‌سی است.

بازی Middle Earth: Shadow of War در تاریخ سه‌شنبه ۱۸ مهرماه (۱۰ اکتبر) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و این بازی از دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده